Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Var det veldig tydelig nede i tannkjøttet at det kom tenner? Synes det er så veldig markert på lillegutt nede men ikke oppe. Ser liksom tennene inni tannkjøttet. (jada, fliiink å forklare )At det er tenner på vei liksom ) Men han er ikke mer enn 3 mnd da, liiiiitt tidlig vel?
Kanutten83 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Sånn kom det på gutten min da han var 4 mnd, og nå som han er 5 1/2 mnd så er de nesten oppe, bare 1 mm kant igjen... ikke spesielt morsomt om dagen;o) Symptomer på tenner kan komme 1 mnd eller så før tenna kommer ordentlig:o) Og mange som får tenner når de 3-4 mnd:o)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Vi så/kjente ingenting før de plutselig var igjennom ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Jeg fikk tenner da jeg var tre mnd, er slett ikke uvanlig.
Propellmamma til 2 Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Ja, det var liksom hvite harde kuler der allerede da han var 3 mnd. Begynte etter hvert å sikle fælt og beit hardt i alt han fikk i munnen. 5 mnd gammel hadde han feber i et par dager og noen dager etter var tennene ute. Først kom den ene, og dagen etter kom en til. Dessverre... han ler når jeg roper au (når han biter meg i puppen!!) :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå