Gå til innhold

noen her som har hatt gallestein??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan jeg trene selvom jeg har det?? (har hatt 3 smerteanfall) hvis formen er grei.. dritt lei av å gå hjemme og ikke komme meg på trening, men er så redd for å få anfall igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke si hva du kan gjøre eller ikke gjøre..men jeg trente nå hvertfall.og anfallene ble ikke noe "verre" av det..eller fikk ikke anfall av å trene..Så det skal ikke ha noe å si det..hvertfall ikke på meg..

Forstår godt at du er "redd" for å få anfallene igjen...for det er jammen vondt!!...

Skrevet

ja det er driiiitvondt, ligget og vridd meg i smerte her under anfallene. Har hatt tidligere og (for noen år siden) som ikke ble fjernet. Men skjønner ikke hvorfor det har begynt å plage meg igjen, for jeg holder meg unna feit mat, og spiser jeg feit mat spiser jeg veldig lite.

Men lurer på å dra på spinning i morgen, har veldig lyst..

Skrevet

jeg har hatt, måtte fjerne blæra tilslutt.

Jeg trente masse jeg, fikk aldri anfall av det.

men fet mat fikk jeg anfall av...

noen ganger kom det uten noe forvarsel, men da kan du jo i tilfelle bare slutte å trene.

jeg vet hvor vondt det er så jeg føler med deg.

GOD BEDRING!

Skrevet

trim ivei

det skal ikke ha noe å si, men må innrømme at jeg også kviet meg for å trene før jeg fikk galleblæra fjerna.

har du vært til UL for å påvise gallestein? skal du operere?

jeg fikk som oftest anfall etter å ha spist pølser, selv om det var magre pølser, evt kylling/kalkunpølser.

Skrevet

jeg fikk påvist gallestein i 2003 ved ul, de steinene jeg hadde da ble aldri fjernet. Ikke tatt ul nå, venter på ct for de er ikke helt sikre på at det er gallestein, men de er 90% sikre da.

Kommer nok ikke til å operere, de vil helst ikke det pga kraftig overvekt. Nå er jeg på vei ned i vekt da, som og er hovedgrunnen til at jeg vil komme meg tilbake til trening, slik at vektnedgangen kan fortsette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...