prematur chris Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 hei jeg har nettopp kjøpt babydyne for noen dager siden og de annbefalte dun for den puster lettere og legger seg mere godt rundt babyen.syntetisk blir på en måte bare liggende oppå babyen...
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Takk takk, kunne tenke meg at dun er det beste. Har hørt noe om alergi og dun, men det er vel passè tenker jeg. lenge siden jeg var sist i innkjøpafasen til slike småttiser.
Freba - jente08+termin 04/11 Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Hvor kjøpte du dun-dynen?
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 babybutikkene anbefaler iallefall ikke dun her i bergen pga allergi, men det er vell litt hips om haps hva man bestemmer seg for selv. de kommer jo stadig med noe nytt man skal eller ikke skal bruke
temine Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Jeg valgte ikke dun pga allergi i familien. Finnes mange gode allergivennlige dyner som varmer like godt som dun. De kan være litt dyrere da, men ikke den store summen. Om det er lite eller ingen allergi i familien er det nok ikke galt å velge dun nei:)
to små søte Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 har kjøpt dun til begge nå.. hadde syntetisk til førstemannn, var ikke no fornøyd med den, så valgte dun til nestemann, men sikkert forskjell på de dynene å.. veldig fornøyd med dun til henne på 2 mye deiligere dyne enn den syntetiske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå