aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 opplevd en liten blødning akkurat den dagen der mensen skulle ha kommet (IKM)? Jeg opplevde det men det varte bare i 5-6 timer, det var ikke ordentlig mens. Dette er nå snart 6 dager siden, og graviditetsymptomene er begynt å merkes litt..tror jeg:-)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har ikke men har lest mange her som har så ønsker deg lykke til:)håper du kommer inn til oss snart da;)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Jada, jeg er allerede her inne:-) Er 5 uker i morgen!! Jippi, håper det holder denne gangen..
anonym90 Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 er ganske normalt å blø eller ver litt blod i utflod når man sku ha hatt mensen. men pass på at det kje er store smerter i magen=)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Nei, det var bare litt blod blandet med utflod, men hadde ganske kraftige mensmurringer..men tok en test tre dager etter og den var knallpositiv så satser på at det er ok:-)
Nina_J Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Ja, d har skjedd alle dei tre gangane eg har vore gravid.. Har ein frisk og fin gut, ein fin gut som ikkje kom seg lengre enn 23+2, og den tredje er i magen no er 5+2 i dag. Alle gangane trudde eg at det var mensen som kom (litt blodig utflod), men så kom det ikkje meir. Det kom berre når eg gjekk på do (det kom på papiret når eg tørka meg). Det er tydligvis sånn det fungerer for meg Har du tatt en test?! Spent eg no.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2008 Hei Nina_J:-) Takk for gratulasjoner:-) Akkurat slik som hos meg!! Kom litt men mest på papiret..Etter blødningen var det helt over!! Hadde det slik sist jeg var gravid også, men da mistet jeg i uke 19.
Myra Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Mange som kaller dette for festeblødning. Hadde også det, man blir jo litt engstelig, men så lenge det ikke kom mer blod tok jeg det med ro. Det samme skjedde forrige gang også.
Myra Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Også blir man litt psyko av å springe på toalettet for å sjekke om det har blødd litt mer. Hvertfall er det det jeg gjør. Blir roligere etterhvert.....
Nina_J Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Da får vi krysse fingrane for at det går bra for oss denne gangen!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. mars 2008 Ja, føler meg litt psyko for tiden, og hormonene hjelper vel ikke akkurat på. Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå