Gå til innhold

Fikk de som var med...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...dere inn på fødestua titte nedentil mens dere lå der med beina laaaangt fra hverandre? Og hvem var med?

 

Her var bare pappan til ungen med, og han tok seg en liten kikk ja. Men det har heldigvis ikke skada noe, for han vil ha flere barn med meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tenna mine satt fast i skuldra på gubben under mesteparten av fødselen så det gikk nok ikke:) Tror ikke han hadde noe særlig lyst til å se det likevel...

Skrevet

pappaen var med og så når ungen kom ut..

men tok ingen skade :D

Skrevet

ja :-) å de var flere der.

Skrevet

Kun ansatte og gubben var der, og tja, jeg trukke jeg ville visst forskjellen uansett, husker INGENTING... *helt blank*

Skrevet

Var egnetlig forberedt på at sambo kom til å svime av under fødselen.. hehe.. Han gjorde ikke det da, men han hadde garantert gjort det hvis han skulle tatt en titt.. hehe.. litt pingle når det kommer til blodige ting..

Skrevet

+ at det bare var han som var der :) og ansatte da seff

Skrevet

Husker ikke om sambo kikket, husker bare at han dro frem videokameraet før gutten var kommet opp på magen min, og den filmen SKAL INGEN FÅ SE!!! Herregud, snakk om å være blottlagt på film, hehe=p

 

Men på den første fødselen som sambo ikke rakk var mamma med, og hun fikk beskjed av jordmødrene om å komme og se, for nå kom hodet ut! (hun satt ved siden av meg). Jau jau, hadde jo ikke akuratt planlagt det da, men men... Hadde egentlig ikke planlagt eller i det heletatt tenkt på at hun skulle være med på sykehuset i det hele tatt;)

Skrevet

Jm fikk titte ja hehe :);)

 

Sambo hverken fikk lov eller ville titte der nede, syntes ikke han trengte å se hvordan det så ut der akkurat da :)

Synes det er rart med damer som vil titte med speil når babyen kommer ut også, hadde aldri villet se høna helt sprengt hahaha..

Skrevet

nei her var det bare legene som fikk se...

men han var fascinert over hullet jeg hadde inn i magen når jeg måtte åpnes etter infeksjonen i keisersnittet.. selv om jeg ikke ville det hehehe...

Skrevet

Mannen min var med, og det hadde ikke gjort noe for meg om han ville se. Men min mann satt trofast med min side, blek og vettskremt..så jeg tror han hadde mer enn nok med å sitte der han satt :oP

Skrevet

Nå var søstrene mine med meg.

Husker at søstra mi så på meg (jeg hadde nettopp født, hun stelte Daniel og passa på han sammen me pleierne), og når hun skulle spørre gå bort til søs mi, så var det ikke til å unngå å se alt blodet som strømmet ut nedentil.

Men, det gjør ikke meg noe.

 

Og typen får IKKE se når det en gang blir hans tur..

;)

Heh:)

Skrevet

Typen var med. Men han så ikke noe der nede. Han satt fint på stolen sin gjennom hele fødselen nesten, oppe med hodet mitt, og var litt redd for å forstyrre meg tror jeg:) Søte mannen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...