Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 ...dere inn på fødestua titte nedentil mens dere lå der med beina laaaangt fra hverandre? Og hvem var med? Her var bare pappan til ungen med, og han tok seg en liten kikk ja. Men det har heldigvis ikke skada noe, for han vil ha flere barn med meg
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Nei, tenna mine satt fast i skuldra på gubben under mesteparten av fødselen så det gikk nok ikke:) Tror ikke han hadde noe særlig lyst til å se det likevel...
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 pappaen var med og så når ungen kom ut.. men tok ingen skade
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Kun ansatte og gubben var der, og tja, jeg trukke jeg ville visst forskjellen uansett, husker INGENTING... *helt blank*
Slalotte Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Var egnetlig forberedt på at sambo kom til å svime av under fødselen.. hehe.. Han gjorde ikke det da, men han hadde garantert gjort det hvis han skulle tatt en titt.. hehe.. litt pingle når det kommer til blodige ting..
Slalotte Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 + at det bare var han som var der og ansatte da seff
Tommage♀♂ Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Husker ikke om sambo kikket, husker bare at han dro frem videokameraet før gutten var kommet opp på magen min, og den filmen SKAL INGEN FÅ SE!!! Herregud, snakk om å være blottlagt på film, hehe=p Men på den første fødselen som sambo ikke rakk var mamma med, og hun fikk beskjed av jordmødrene om å komme og se, for nå kom hodet ut! (hun satt ved siden av meg). Jau jau, hadde jo ikke akuratt planlagt det da, men men... Hadde egentlig ikke planlagt eller i det heletatt tenkt på at hun skulle være med på sykehuset i det hele tatt;)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Jm fikk titte ja hehe Sambo hverken fikk lov eller ville titte der nede, syntes ikke han trengte å se hvordan det så ut der akkurat da Synes det er rart med damer som vil titte med speil når babyen kommer ut også, hadde aldri villet se høna helt sprengt hahaha..
Den drygaste Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 nei her var det bare legene som fikk se... men han var fascinert over hullet jeg hadde inn i magen når jeg måtte åpnes etter infeksjonen i keisersnittet.. selv om jeg ikke ville det hehehe...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Mannen min var med, og det hadde ikke gjort noe for meg om han ville se. Men min mann satt trofast med min side, blek og vettskremt..så jeg tror han hadde mer enn nok med å sitte der han satt :oP
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Nå var søstrene mine med meg. Husker at søstra mi så på meg (jeg hadde nettopp født, hun stelte Daniel og passa på han sammen me pleierne), og når hun skulle spørre gå bort til søs mi, så var det ikke til å unngå å se alt blodet som strømmet ut nedentil. Men, det gjør ikke meg noe. Og typen får IKKE se når det en gang blir hans tur.. Heh:)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #14 Skrevet 26. mars 2008 Typen var med. Men han så ikke noe der nede. Han satt fint på stolen sin gjennom hele fødselen nesten, oppe med hodet mitt, og var litt redd for å forstyrre meg tror jeg:) Søte mannen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå