Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt utenom tema!

Dere som har jenter i rundt 8 års alderen og oppover, er det veldig vigtigt og ha BB boxer og diverse andre plagg fra BB?

Blir man mobbet om man ikke har det? Og hva synes du som mor om og kjøpe boxer til 200kr?

bare lurer...

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei jente på 10 år som MÅTTE ha BB boxer.. Og vi var i Oslo ved en anledning og kom over det.. Fikk jo høre flere ganger at ALLE jentene i klasse hadde det... og at hun hadde det. Jeg følte det ikke var riktig å kjøpe boxer til kr 200,-.. Jeg har selv ikke undertøy til den prisen. Men etter mye om og men så kjøpte vi det på den betingelsen at hun selv betalte halve summen selv med ukepengene sine. Noe hun da gjorde. Har ikke hatt noe mas om det i ettertid..

Men fikk høre i butikken at disse boxerene skulle gå ut i de små størrelsene.. så nå venter jeg bare på noe nytt mas..hehe..

Skrevet

Ingen flere?

Jeg har forøvrig selv en jente på snart 10. Her blir man rett å slett mobbet om man ikke har x antall med boxere... Jeg er bare sjeleglad jeg har en svigerinne som jobber i DFDS som kan kjøpe dem til under halv pris for meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...