Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hvilken reklame husker du best og hvorfor? Og hvilken reklame mener du er tidenes beste reklame?! Jeg er VELDIG glad i den gode gamle VGreklamen med han som skal kjøpe kondomer jeg! Og Nøtteknekkeren. Men den aller beste, synes jeg, er den "worlds biggest commercial", en britisk reklamefilm for øl...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Nøtteknekker`n fordi jeg likte sangen godt og at den var stilig laget. "Doffen har daua" pga ironien og humoren Har også hatt sansen for Lotto millionærer er ikke som andre millionærer:-)
Slalotte Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Liker den nye grandis reklamen.. Ler meg skakk på slutten når a vrikker på hode og synger "nygrandi,nygrandis".. hehe.. Ler egentlig ikke av hu men brodern som etter ligner.. Elsker den kvasir reklamen.. Der afroen til han fyren står i flammer.. Ler hver gang han skriker.. hehe..
Sessa ruger igjen... Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Nøtteknekker'n?? Tidenes beste... hmmm.... vet ikke, men har veldig sansen for den netcom reklamen med han som kommer forsent hjem og tipper kona er premenstruell... Hun dama er bra, as!!
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Å, ja Nitte, den er bra! Og den første av de "nye" soloreklamene, hvor han stakkaren aldri blir noen god syklist, men iallefall får stillet tørsten:p
Bærta å babyn Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 skihoppern til SOLOreklamen, der de slukker lyset i bakken midt i hoppet.. Japp reklamen seff og reklamen for blindeforbundet, den som vann gullfisken
petite fleur Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Hvilken reklame er nøtteknekkeren? Den VG-reklamen med hu skravledama er jo morsom da. (Kunne ikke spøtta på deg ville) Den prix-reklamen hvor han heavyrockern kler seg i rosa og danser til "åå åå, I`m a silly dum dum" når de andre er på butikken, ha ha ;-) Og de gamle Kamillereklamene med Linn Skåber er hysteriske;-) "Hvor mange kalorier er det i en lipgloss?" Ho ho ho! Stemmer på den, jeg!
Joda, jeg vet best! Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Vil du værra me mæ hjem i natt! rema 1000 reklamene er geniale!
♥ DAME Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Alle de søte barna med h-melk, lettmelk, surmelk, osv... Sååå nydelige )
petite fleur Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Har visst gullfiskhukommelse....husker ikke noe jappreklame heller ;-) Fortell!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 ah..den oste-reklamen med jenta som rømmer! og lotto-reklamen om laget tufte og shiller! <3
*ale* Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Den med trøbbel i tårnet og troll i trompeten. Rema??? Dauer iallefall av den:)
Den drygaste Skrevet 26. mars 2008 #14 Skrevet 26. mars 2008 den vg reklamen med han som skal ha kondomer er jo kanon! og syns de ikea reklamene var litt småmorsom.. ble litt lei de på slutten da!
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #15 Skrevet 26. mars 2008 Hmmm, OMOreklamen! Den med hardrockerne! *flire*
NoDoubt Skrevet 26. mars 2008 #16 Skrevet 26. mars 2008 "Doffen har dæva" "Had no tenkt mæ full tank ja" Lotto.
Den drygaste Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 ja og så leste jeg om den med trøbbel i tårnet den er fin vettu!!! og de ungene som drikker melk er også en god klassiker her opplever jeg det hver dag siden min datter har en lei tendens til å drikke av feil side av glasset
Slalotte Skrevet 26. mars 2008 #18 Skrevet 26. mars 2008 Den derre "bob bob derri derri bob bob suuuuuu" med de små barna Smelter når den lille jenta sier suuuuu
NoDoubt Skrevet 26. mars 2008 #19 Skrevet 26. mars 2008 Og den Lotto reklamen på gamle-hjemmet. Hun gamle som vinner i lotto og putter kupongen i jakken til den sure pleieren så hun sier opp jobben. Den er så søt:-)
☆Gudlo☆ Skrevet 26. mars 2008 #20 Skrevet 26. mars 2008 Den som var for MANGE år siden, den om de babyene som pratet om grøten de spiste. De satt i en sandkasse i den ene, og i vogn i den andre:)
giggsi Skrevet 26. mars 2008 #22 Skrevet 26. mars 2008 Likte mange av Finn.no reklamene jeg.Når han tar bildet av kona for han skal selge pelsen......og den når han lurer på om hvor mye de kan få om de leiger ut rommet til Anders.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå