Gå til innhold

Pass til baby.?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Hellas i sommer og trenger pass til vår gutt på 7 mnd. Noen som vet hva dette koster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs vel hvem som skal gjøre det. Har dere funnet noen alt, eller har dere familie som kan stille opp, venner etc?

Kommer vel også ann på hvor lenge det er snakk om.

Skrevet

Hehe, jeg tror det er snakk om pass, altså identifikasjon for å kunne reise utenlands, ikke barnepass, som i barnevakt:)

Men må babyer ha eget pass helt fra fødselen? Vurderer å reise utenlands før han har rundet et år, må han ha pass da? Hvordan har dere evt fått tatt passfoto av den lille? (er jo så strenge regler på de passbildene nå)

Skrevet

skal si det var en lang link:)

Gå evt inn på politiet.no og videre på pass, der står nok det meste av det man trenger å vite

Skrevet

loveandmarriage:

Jepp, nå må ALLE, til og med katta di, ha pass for å reise utenlands. I mitt pass, som er 9 år gammelt, er det en sånn ekstra side hvor barna skulle føres opp, men dette er det slutt på.

Skrevet

Er ikke det slik lengre at man skriver babyen/barnet inn i sit eget pass? Husker det var slik før i alle fall.

Må babyer også ha eget pass om man skal ut å reise nå??

Skrevet

Jada, de må ha pass. Vi tok passfoto av lille snuppa da hun var 4 mnd og det foregikk hos fotografen. Hun satt på en høy stol som nådde meg til hoftene og jeg sto bak snuppis og holdt henne så ikke armene mine syntes. Det gikk kjempefint og ble fine bilder av en hårløs vakker baby i en høy stol. Hun hadde armene sine pent liggende på armlenene hehe. Passet hennes ble utstedt bare i ett år - dette fordi babyene forandrer seg så fort at de må ha nye pass pga utseendet.

Skrevet

Alla babyer trenger pass.. o du må ha med passfoto! min lille fick sitte på stol med min arm bak som stötte. Har hört andra som lagt babyn på golvet o så tatt bilde.. andra som suttit i knä med en vit skiva mellan baby o mor, beror väl lite på hur små d är, men det ska vara vit bakrund....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...