NormaJean Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 hihi, jeg skal gå på et BIM treff, har veldig lyst til å treffe andre gravide og har hørt at BIM skaper morsommere barselgrupper. Men er jo litt sjenert da;) Og den greia med å treffe folk fra nett sitter jo litt langt inne. Er jo fortsatt litt sånn "rart".... syns jeg da. sammtidig som flere jeg kjenner anbefaler å knytte nettverk som gravid for det blir slike bra barselgrupper av det. (kjenner nesten ingen med barn/gravide) er det noen andre som har tenkt/tenker slikt? Noen med noen bra historier eller erfaringer å dele?
maria isabell Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 ikke flaut,koselig og gøy..tenk viss du finner nye venner som er i samme situasjon som deg? tenk hvor koselig det er å gå trilleturer sammen og ha noen å prate om baby ting med,ikke gøy å plage andre med babyprat:)
hebbe lille, fødeklar Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 JA det er flaut og JA det skaper evig vennskap!! Jeg visste ikke om jeg skulle gå da jeg oppdaget at dette fantes. Men jeg hadde nettopp flyttet til en nyby, og kjente ingen gravide i nærheten. Ingenting å tape tenkte jeg... Lite visste jeg at de 5 andre som møtte opp hadde tenkt det samme. Det var stort sett full klaff med en gang og vi hadde masse treff både under graviditet og etter. En jentene har jeg god kontakt med enda, bare så synd vi nå har flyttet igjen, men vi snakker på msn,her på BIM og tlf. Når jeg er litt lenger på vei kommer jeg deffinitivt til å gå på treff her også, det er ikke sikkert at det blir like god klaff, men det er verdt er forsøk!!
NormaJean Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 Tror jeg bare er redd for å møte på Nøffemor, hehe.
bullebull&gullegull Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg og syns det var kjempeflaut første gangen. Jeg holdt på å snu så mange ganger på tur ned. Inn i døra og der vurderte jeg å snu igjen, men så møtte jeg DEN herligste gjengen! Som nevnt over her så kan man ende opp med livslange vennskap. Det er kanskje folk du aldri ellers hadde blitt kjent med men fordi man møter noen i samme situasjon så har man uansett noe å snakke om ) Og hvis ikke jeg tar helt feil så hører ikke Nøffemor til her inne en gang... Hun hører vel egentlig mer til inne på DIB. Så ta det helt med ro du ;o)
maria isabell Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 forstår ikke hva som er flaut med det:) koselig:) kommer nok til å melde meg på et etter eksamen,har ikke tenkt på at det kan være flaut:)
Jannamor Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Jeg synes ikke det er NOE flaut, men nå kan jeg sikkert føre samtale med en gråstein og da, så blir ikke sånne pinlige stillheter om du skjønner. Men synes det har vært veldig koselig alle gangene jeg har vært på. Og veldig mange forskjellige mennesketyper som kommer sammen
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Jeg traff to jenter på bim-møte for 3 år siden. Vi har veldig god kontakt den dag i dag. Du taper ingen ting på å møte opp. Og du merker fort om kjemien er der eller ikke. kommer garantert til å gå bra!! :-)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har fått verdens beste venniner gjennom BIM/DIB jeg.. Så angrer ikke i det heeele tatt.. Går på BIM treff nå og er akkurat kommer hjem fra et faktisk, kjempe koslige folk :-D Så anbefales :-)
Zikosu og William Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 har selv arrangert noen treff jeg og syns det er kjempetrivelig...så jeg kan anbefale deg å dra på sånt noe...jeg har vært sykmeldt nesten hele svsk så satt hjemme alene i begynnelsen,da var det utrolig godt når jeg dro på første treffet og møtte jenter i samme situasjon...merker at det er bedre å snakke med de om alle babytingene og sånt som jeg bryr meg om nå,for mine andre venner blir tydeligvis fort lei...selv om de påstår at de ikke blir det... bare dra på så mange treff du orker du,skaff deg venner som også får baby omtrent likt med deg,da har du jo noen å finne på ting med etter fødsel også uten at de blir lei av babyen...
*H* Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 hihi nei ikke i det hele tatt. kanksje litt rart første gangen om man kommer alene. jeg fikk "kontakt" med ei anna jente i min terminklubb, som jeg begynner å bli kjent med nå, og vi møttes ca 10 min før vårt første treff, sånn at vi kom sammen, og ikke ble så "alene" i starten. det hjalp, selv om jeg ikke kjente henne da. Nå har bli blitt bedre kjent og prøver å spleise gutta våre også hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå