Lois Lane Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Noen som vet om en god resturant i Bergen? Skal ut å spise på fredag med min kjære
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Kommer litt an på prisklassen. Colonial er kjempe bra. Potetkjellaren har god mat, men akustikken er ofte litt kjip om det bare er to. Boha har alltid god mat. Vi er der ofte med jobben. Naboen er fin på pris og uformellt med pubben i kjelleren. Lucullus har veldig god fisk. Ellers liker jeg godt SUMO og escalon for tapas.
Lois Lane Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 Tusen takk for svar Skal se om jeg finner menyen til disse stedene før jeg bestiller bord.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 eteter å ha spsit på mange av de fine og veldig dure resturantene, så anbefaler jeg naboen altså. maten er vanvititig god. vin ut valget middels bra. og service og vennligheten sinnsykt bra.. og mye spennende på menyen som skiftes ut med jevne mellomrom. sist spiste jeg kengurufilet, absolutt å anbefale.jeg synes nesten naboen ligger på høyde med bølgen og moi.. ja fakta:) escalon er jo topp fpr lange romatiske måltid:)
Lois Lane Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Sjekket menyen til Bølgen og Moi, og vet ikke jeg.. jeg er litt kresen, så menyen der fristet ikke meg så veldig! Skal sjekke Naboen også. Escalon har kjempe god mat Men har vært der noen ganger, så har lyst til å prøve noe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå