Gå til innhold

au... ryggen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 20 uker påvei... Har de siste dagene hatt veldig vondt i korsryggen. De som hjelper er å ligge men kan jo ikke like godt legge meg ned for godt heller:)

Noen som har noen gode råd eller erfaringer?

Håper bare ikke det varer de neste 20 ukene.. Hum...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen. Jeg ble ganske plutselig veldig vond i ryggen ved all bevegelse og hadde problemer med å finne en god stilling å sitte/ligge i. Men jeg tok det med ro ett par dager, jeg var nesten bare i ro en hel helg fordi jeg var så dårlig. Men da ble jeg mye bedre og de verste smertene er helt borte, og jeg har nå begynt på igjen i jobb som sykepleier (relativt tungt og travelt) og det går kjemefint selv om korsryggen sier fra at han er der innimellom. Mitt råd er å ta hensyn til kroppen og ta det med ro, vær optimistisk, det er stor sannsynlighet for at du blir bedre:) (Jeg er også 20 uker på vei)

Skrevet

jeg også begynner å få litt vondt i ryggen nå.. Prøv en varm avslappende dusj. Eller et bad hvis du har badekar. Det lindrer ihvertfall litt.

Skrevet

jeh er også plaget med smerter i korsryggen og fikk beskjed fra fysioterapeut at jeg måtte ut å gå i ulendt terreng og ikke sitte for mye i ro,gjøre øvelser + massage,det hjelper meg:)god bedring:)

Skrevet

Og gå i ulendt terreng er ikke det beste man kan gjøre når man er gravid og har ustabilt bekken, men absolutt etter fødsel jeg.

Jeg har vært veldig fin etter jeg begynte å gå til akupunktør og skal nå gå en gang i mnd forebyggende til kiropraktor....på denne tid i sist svangerskap kunne jeg nesten ikke bevege meg og hadde noen smerter fra en annen verden og brukte krykker som bare gjorde alt vondt verre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...