Lurvehette Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 for det er rett og slett en del av produktene jeg kommer til å savne noe forferdelig............. Og prisene! Jeg vil savne å kunne gå ut av en butikk med så mye varer, for så lite penger.... Og da mener jeg også norske varer. Kjøper ikke kjøttvarer på Lidl, men mye annet. Aldri mer kaffedessert, sitronsaft, den gode youghurten, nippon sjokoladen, og alt det dilldallet som de ofte har.... Snufs.........
Freba - jente08+termin 04/11 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Helt enig. Men du burde ha prøvd kjøttproduktene fordi de har noen av den beste biffen i Oslo i alle fall. Og da sammenligner vi med flere dyre slaktere. Jeg tror mange nordmenn er litt snobbete og vil ikke gå på Lidl av den grunn.
Supermamm Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Har ikke fått med meg dette jeg. Skal Lidl legges ned? Ikke at vi handler der for det er ikke i umiddelbar nærhet, men ble nysgjerrig på å gå og handle der jeg nå, når du nevner så mange ting du liker derfra... : )
temine Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Åja, kommer til å savne bleiene jeg. De var fantastiske til vår tulle. Har brukt de lenge lenge. Hun slutter jo snart, men hadde håpa å kunne bruke de på nestemann og. Og havregrynsgrøten med kli. Perfekt grøt til bebiser, og veldig billig. Også alt det de hadde der som ikke fins andre steder. Spesielle fiskesorter, enkle frossenmiddager og morsomt godis;)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 http://www.bt.no/na24/article528220.ece Står vel litt der tenker jeg..
*H* Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 syns det er bra lidl skal vekk jeg.. syns de er så ekle.. hehe men det er nå meg da. godt man er forskjellige!
Herkules Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Hvorfor hate lidl ? Jeg kommer til å savne bleiene men vi bor så langt unna lidl at noe daglighandel har vi ikke der. Ser ikke helt poenget med å hate, men "hater" selv rimi det er den dårligst butikken jeg vet om og så er det rimi som er de nærmeste butikkene hos meg. Så jeg skulle gjerne byttet ut en med en REMA
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Kommer til å savne svine biffen :0( ansikts papiret og hvitløks brødene/urtebrødene....og mye mer......Å ikke minst dilldallet,fant kjempe fint teppe til 70 kr til barnerommet her for litt siden..
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Selv hater jeg RIMI, ekkel, skitten butikk, men jeg unngår jo bare å gå der :0)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Godt det er REMA som tar over for Lidl da,og ikke Rimi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå