ønskestjerne Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 f 090575 er gravid med termin 24 nov... ser du kjønn, hvordan vil svangerskapet bli, og når vil jeg føde??? på forhånd takk:-)
stratosen_er mamma_ Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 ser ut som du tilpasser deg godt graviditeten...du har vært gravid før har du ikke???jeg føler det så du kjenner deg litt igjen... jeg føler mest en jente på deg, men kortene illustrer en gutt...men jeg holder en knapp på ei jente... føler deg veldig energisk i sv.skapet, litt sånn "dette skal jeg klare" til tross for at d muligens kan bli litt motstand av diverse symptomer og plager... så ser du ut til å takle d bra... Masse gode følelser her..: så gøy.... På høsten kommer d opp et kort som illustrerer at du snart har noe å feire og det er jo så sant så sant...Masse lykke, sunnhet og livskraft.. Jeg føler deg som en veldig positiv person og energisk:) du vet også hva du vil og du får d til:) Får ikke opp noe nå når du vil føde desverre....føler at d er litt langt frem å se d enda... lykke til med sv.skapet... klem:) (ps setter pris på tilbakemelding, er ganske ny i kortleggingen enda)
ønskestjerne Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mars 2008 Hei hei:-) jeg har vært gravid før ja så du har helt rett!!!! og jeg håper du har rett i forhold til svangerskapet også... syntes du er utrolig flink og håper at det stemmer... skal gi tilbakemelding etter hvert... tusen tusen takk:-) klem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå