Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Ser støtt og stadig innlegg her om barn med KISS, men hva er det???
Gorgoroth*Lever farlig* Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jenta mi har KISS army baby klær:) KISS er vel en sykdom tror jeg men husker ikke hva det er desverre:/
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 det er en nakkeskade som kommer under fødselen.. nakken blir stiv og babyen såver og beveger hode bare en vei.. søsteren min sin baby har KISS. og har kun såve på en side og ble helt flat i hodet, så må til fysio og kiropraktor noen ganger i måneden..
"gullet" Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 http://www.kiss-kidd.no/index.php/site/kiss_i dette er KISS kommer ikke nødvenigvis under fødsel, min ble forløst m planlagt KS
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Barn som blir født i en fødsel som avviker fra en vanlig fødsel, kan få KISS. Dvs styrtfødsel, veldig langvarig fødsel, keisesnitt etc. Gutten min fikk KISS etter styrtfødsel.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Jeg hadde en normal fødsel og babyen min fikk Kiss alikevel, så dette kan variere. Les mer på kiss-kidd.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå