Gå til innhold

Huff, jeg HATER meg selv :,(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av kroppen min, lei av å være feit, å være flau over å gå ut for jeg føler meg som en jævla flodhest :( Er 164 cm og veier 74 kg, og det er faktisk alt for mye for meg. Fetter har lagt seg på magen og rompen og lårene.

Var 64kg før jeg ble gravid. Klarer ikke å ta av, det var en periode der jeg trente 3 ganger i uken og spise sundt, ikke noe godt eller noe brus, jeg tok ikke av 1 kg engang, sånn holdt jeg på i 3 uker før jeg rett å slett ble deprimert og ga litt opp, spiser ikke så mye dritt mat,bare litt i helgen.

De siste dagene så har jeg også begynt å kaste opp middagen, stikker fingrene i halsen. Vet jo at dette ikke er den rette måten, men jeg orker ikke mer, orker ikke å være feit lengre.

Hadde jeg hatt penger til fettsuging så hadde jeg gjort det.Men er alenmor så har ikke så mye penger til overs. Er det noen som vet om jeg eventuelt kan ta opp f.eks 40 000 i lån?? Får overgangsstønad + utvidetbarnetrygd. Skal begynne på høyskole til høsten, er hjemme med babyen min nå.

Orker ikke å være deprimert lengre, det går jo også utover datteren min siden jeg er deprimert og lei hele tiden.

Kan noen legge ut på skravle for meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekka om alt er som det skal med kroppen din? Stoffskifte osv?

En del treningssenter har slankeopplegg som går på det mentale, på trening og på mat. Har du prøvd dette?

Har personlig mest tro på kombinasjonen trening + endring av kosthold.

Hvis du har prøvd slike ting og du enda ikke får resultater så kan du alltids høre med legen din om du kan prøve Reductil eller Xenical. Det er medikamenter mot overvekt. Reductil funker ved å påvirke hjernens sultsenter. Xenical gjør at du driter ut 30 % av fettet du spiser. Jeg har mest tro på Reductil.

Får du ikke Reductil av legen kan du evt bestille på lillepille.com. Det siste er egentlig ikke å anbefale da behandlingen bør følges opp pga eventuelle bivirkninger.

Skrevet

Uff, det er grusomt at vi skal ha det slik. Det er et evig jag gjennom hele livet at vi skal være slank og flotte. Jeg gikk opp mye i svangerskapet og har jobbet og hatt et blodslit hver uke. Jeg trener hardt tre-fire ganger i uken og er veldig aktiv og går mye utenom. Er også forsiktig med hva jeg spiser. Jeg har 6kilo igjen fra der jeg var før gravid. men ser ut til at de siste kiloene ikke vil av. Magen som en gang var flat, er deigete og feit nå. Ræva som jeg synes alltid har vært stor, er i allefall stor nå. Jeg slet før med å leve i min kropp, det har i allefall ikke blitt bedre nå. Men jeg har fått et friskt og fint barn, som gir meg alt jeg hadde drømt om av lykke. Jeg ville ikke byttet han bort mot å få en slank kropp. Det er så mye viktigere ting i livet, enn å la noen kilo ødelegge for oss. Det er ikke enkelt å tenke slik, men vi bør prøve å jobbe med oss selv. Ikke stikk fingrene i halsen og gjør slike dumme ting. Det vikler deg bare inn i en stor floke!

Vennlig klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...