Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har sett flere steder at de har tilbud på denne vognen. Noe som får meg til lure på om det er noe galt med den, at den selger dårlig kanskje... noen som har erfaringer med denne vognen?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Ingen erfaring med vognen selv, men av de jeg kjenner som har vognen, og de sier den er topp. Jeg har derfor kjøpt den selv, og gleder meg til å ta den i bruk om en mnd. Har lest tidligere her inne at noen sier at den er ustabil pga bare tre hjul. Mens andre som sier at dette bare er tull.. Så da får jeg prøve selv. Virket i allefall veldig god da jeg tok en prøvetur i butikken når jeg kjøpte den. Det eneste er at den krever litt plass i bilen pga tre hjul (den er bred i understellet), men test den ut i bilen før du evt kjøper den
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Knallfin vogn, kan bare anbefale denne. Selv har vi satset på Quinny Speedy, også veldig fin, praktisk og lett =)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Jeg kjenner et par stykker som har hatt den vognen. Begge syntes at den var tung å manøvrere, og hun ene var faktisk så misfornøyd at hun byttet den ut med en annen vogn.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Det som er genialt med den vognen er at du kan feste bilstoler fra be safe og maxi cosi direkte på understellet. Kjempe praktisk!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Det er ikke bare for quinny du kan feste bilsetet på vognen, blant annet har også bugaboo muligheten til det og sikkert en del andre vogner også.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Quinny er per def. IKKE vanskelig å manøvrere i det hele tatt. Tvert i mot. Den er superenkel- god å trille- Vi har hatt vår i 2,8år og er super forbøyd, med unntak av 1) den er for lett på frontjulet slik at hvis belastningen blir for stor bak-kan den tippe- 2) understellet er blitt skikkelig slakt.. men nå har vi ikke akurrat gjort noe for å prøve stramme det- Men vi er i hvert fall glad for vår- og kommer kanskje til å kjøpe en ny quinny nå- i påvente av neste ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå