Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har sett flere steder at de har tilbud på denne vognen. Noe som får meg til lure på om det er noe galt med den, at den selger dårlig kanskje... noen som har erfaringer med denne vognen?
Makko med to små gutter Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Nå har jeg ikke barn selv enda, men alle jeg har pratet med som har den sier "ikke kjøp!" Så da hjelper det lite at den er billig....
Canutte Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Den vogna skal ut av produksjon, derfor selger de den nok billig en rekke steder nå-for å bli kvitt den rett og slett..
mamma 240706 Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har denne vogna, og har vært kjempefornøyd. Jeg elsker å gå lange turer, og den er forholdsvis lett å trille, og har kraftige hjul som kommer seg frem også på humpete grusveier. Nå venter jeg nr 2, og det er litt dumt at det ikke er mulig å feste søskenbrett - eller sete på den. Det lønner seg ikke å henge mye på styret, da kan den tippe...så det er ikke helt bra. Men alt i alt har jeg vært strålende fornøyd med vogna:) Vi er alle forskjellige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå