lenej :o) Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 hvor mye lyst har dere heller på å finne no snacks å kose dere med, enn motivasjon å trene elelr å slanke seg, ved å se bilder av folk som mener de er tykke med håndtak her å der, når de ikke er det? *knasker videre på sjokoladen, og legger til litt mer vekt på skrotten*
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Pr i dag er jeg 0,1 poeng overvektig i følge BMI, så det teller kanskje ikke? ;-) Begynte litt høyere da, men jeg har ikke lyst på noe av alt snopet i skapet i det hele tatt. har faktisk hatt en snickers liggende der i 2,5 uke nå (fikk den) og den frister ikke engang. Er så vanvittig motivert til å komme ned til idealvekten nå og få en strammere figur at til og med en sjokomons som meg ikke vil ha sjokolade. Tror det eller ei. Og det er helt, helt ærlig!
lenej :o) Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 vel, eg stoler ikke på BMI'en min, for jeg har sinnsykt tung benbygning.. så tenker ikke på vekt, men mer på kles-str.. men er litt slappere i fisken etter fødsel, men eier ingen motivasjon å ta av meg... overhodet!! usj.......... (og eg kan gå ned HVERTFALL 20 kg ifølge min vekt, og BMI...)
Holly❄️ Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Kunne ØNSKE at jeg hadde viljestyrken til og kaste ut alt snop og brus, og bare stå på skikkelig. Men jeg klarer ikke... Vil vel nærmest si at jeg lider av en spiseforstyrrelse, siden jeg MÅ ha noe usunt så ofte. Kan faktisk ta meg selv i og spise usunne ting i skjul, bare for at folk ikke skal "tenke sitt" om meg.... Utrolig slitsomt... Men jeg har kommet såpass i gang, at jeg har turt og spørre legen om hjelp... får se hva det blir til. Har prøvd både recuctil og xcenical.. men, neida... Verste er jo og høre om de som i mine øyne har tynne fine kropper, si at de er feite og må slanke seg... Hva tenker de om meg da?
lenej :o) Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 ja, sånn tenker jeg også.. om DE er feite, hva er jeg da? hval? er 161cm høy, og veier over 80kg!! og fotsetter å spise på sjokoladen min....
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Nope, jeg veide meg i dag og veier det samme som jeg gjorde før jeg fikk mine to barn. BMI'en min er 19,8 =) MEN, jeg skulle gjerne vært fastere i fisken da...;-) (Jobber med saken, men akkurat nå deler katta og jeg en pose fox. Namme...
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Samme her, har veldg tung benbygning, brede skuldre osv. Bruker str 40 i klær nå og er 172,5 cm, føler meg ikke akkurat overvektig, er faktisk "bare" 80 cm om midjen, synes ikke det er så ille, men vil ned litt da.
Holly❄️ Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 fy deg, ikke komme her og svare på overvektige-jenter-innlegg når du er en slank en;)
Carnivale Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Tjasj...jeg er vel ikke overvektig vil jeg si, men syns allikevel man kan la være å spise snop og drikke brus til hverdags En ting er at det er usunt, men jeg syns det er fint å gjøre litt forskjell på ukedag og helg jeg da. Og i tillegg er det jo helsegevinster ved å kutte ut det der, bedre tenner, friskere hud, mindre sjanse for å BLI overvektig, få diabetes...
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Nå skal jo ikke jeg slanke meg siden jeg er gravid da ( alltid kjekt med en unskyldning:) (ja,ja spise sunt bla,bla,bla) Men skal ærlig innrømme at det frister mer med en god sjokkis enn en joggetur ja:)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Å faen. Haha, leste litt fort, trodde det var et sprøsmål "Er dere overvektig jenter, helt ærlig" Ups, sorry=( Det var ikke meningen å komme her og briske meg. Ble så glad i dag da jeg veide meg og tenkte dette var endelig en mulighet til å si nei, tenk, jeg er ikke det! Unnskyld! *flau*
ღDidrikmamsenღ Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 *sitter å smatter på påskesjokoladen som var på tilbud i dag* Er egentlig på slanker`n da, meeeeen.. Når jeg ser bildene av folk her inne som påstår de er sååå tykke blir jeg egentlig litt irritert. For de som legger ut bilder er ikke tykke! De som er tykke legger som regel ikke ut bilder........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå