Gurine og gulla Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Stakkars folk som aldri kom seg ut.. kjempe trist...
babygullz <3 vilde Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg klarer ikke helt å forstå denne katastrofen, hvordan i alle dager noe slikt kan skje, og derfor har det heller ikke gått inn på meg noe særlig...men en 7 år gammel gutt som mest trolig ble kidnappet på gran canaria for litt over 1 år siden, der det henger "savnet" plakater over hele GC, flyplasser og havner, har gått så dypt inn på meg at jeg klarer nesten ikke tenke på annet...Jeg hadde jo aldri reagert så sterkt som dette når jeg ikke var gravid, og det er jo flere barn som er savnet...man skulle ønske man kunne gjøre noe for dem alle Og klart..det er jo en tragedie for dem det gjelder i ålesund.....men skjønner ikke hvordan en blokk bare kan rase sammen..
rampejenta - ny spire Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Ja det er helt grusomt... stakkars folk som e nært berørt av dette..
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Heelt tragiskt.. alle tankan går tell de pårørte no ja.. huff asså..... Skjønn ikke at nå så trasi ska kun skje....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå