Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å kjøpte hans første sko i dag. Han er 9 mnd og måtte opp i 21!

Datteren min sine første sko var i str 17 og hun var da et år.

hmm... Skal si det er forskjell, ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de er bare så forskjellige. Har en på 3,5 som bruker 24. Nabogutten på samme alder bruker 27:) Like store.

Skrevet

samme som min det:o)

gullet har en kjempesøt kamerat som er like gammel som han (blir 2 år nå) og han bruker 21 i sko (føttene er målt mellom 19 og 20)

Min lille måtte nettopp ha nye sko (igjen) og måtte da opp i 25.. han ble målt til mellom 23 og 24!

stor forskjell er det ja:o)

nå skal det sies gullet mitt sin pappa bruker 46 i sko, og kameraten hans sin pappa bruker 38:o) kanskje ikke så rart? :o)

Skrevet

Kjøpte str 31 i vintersko da lille var 2,5 år...... DET er store sko

Skrevet

Nei. unger er bare ikke like.

Gutten vår har store føtter, men pappaen har 46 så det er kanskje ikke så rart.

Skrevet

oi..31..snuppa fikk str 19 for ett år siden. nå har hun 21..blir to år i mai

Skrevet

Min eldste begynte med str 24 da han var 1 år ;-) Nå er han 5,5 år og må ha str 34 til sommeren. Mellomste hade str 20 i sine første sko, da var han 10 mnd. Er nok heller str 17 som er veldig smått, og gutter er større i føttene enn jenter vanligvis.

Skrevet

Ja, det er jo sant at gutter har større føtter enn jenter:-) Men trodde ikke det var så forskjell så tidlig

Skrevet

Jo, hender og føtter er det ofte stor forskjell på, alle mine tre gutter har skikkelig never og gode kraftige føtter, ikkemye sart og tynt der slik som på døtrene til venninner av meg ;-)

Skrevet

Store føtter hele veien her i heimen også. Her har faren 48 og ikke er jeg helt småbeint selv heller, så ikke annet å vente nei. Eldstegutten er oppe i 49 nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...