Gå til innhold

kan vi spise jordbær??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart du kan spise det mens du ammer!

gjor eg sist.

avhengig av det eg da.

så ingen problem

Skrevet

Man kan spis jordbar både som gravi og ammende.

Men det finnes noen barn som reagerer på jordbær og andre ikke så man må prøve seg frem.

Skrevet

Gleder meg til det kommer skikkelige norske jordbær, jeg! De som selges nå er så kjipe...

Skrevet

Noen sier at man ikke skal spise det når man er gravid, andre sier man ikke skal spise det når man ammer. Det kan visstnok i noen tilfeller fremkalle allergier. Men det går sikkert bra! Jeg er veldig glad i jordbær, og kommer nok til å spise det utover våren og sommeren!

Skrevet

Jeg kommer til å spise det magen til babyen tåler at jeg spiser. Hva nå enn det måtte bli ;) leste en artikkel for litt siden på vg.no ang allergier og ting man ikke bør spise når man ammer. Der hadde de kommet fram til at det ikke ble påvist mer allergi hos barn av mor som spiste såkalt allergiframkallende mat som jordbær,nøtter osv...

Man må vel bare prøve seg fram og finne ut hva som går og ikke. Kan jo være greit å finne ut hva slekta har av matallergier og om disse evt er arvelige. Personlig tror jeg det har mer å si.

Skrevet

Du kan trygt spise jordbær når du er gravid.. Er mens man ammer man skal være litt forsiktig. Bare å følge med på om babyen reagerer når du har spist det. Ingenting i veien for å kose seg med jordbær en gang i blandt så lenge du ikke merker at babyen reagerer på det..

Skrevet

Du må ikke finne på å spise jordbær. Bringbær derimot! det setter i gang fødsel så lang innpå... :P

Kunne ikke dy meg.. spis hva man vil herregud..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...