Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må dere slå på tv'n å se på jordmødrene på svens tv!:D:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde allerede smugkikket på nettet:)skal nå inn på nrk og se om jeg finner noe i arkivet der fra den norske varianten:)

Skrevet

Kan man se dette paa nettet? SVT1 sine programmer? Det hadde vaert noe for meg....

Skrevet

vet ikke med svt 1 om man kan se dette men du kan se jordmødrene på nrk på nett hvis du ikke allerede har gjort det da femina:)

Skrevet

Jeg så programmet i går, og gråt og gråt. Blir helt rørt jeg. Snart er det min tur!!!! Gleder meg jeg, selv om det sikkert blir vondt!

Skrevet

Kult! Visste ikke at det gikk noe saant en gang..... =o) Lever et liv hvor man har mer enn nok med aa lokalisere den norske paasken, hehe.....saa hva som gaar paa tv i Norge, DET er i overkant av hva man faar med seg. Veldig stilig at det gaar noe saant, faar godt inn webtv, saa da vet jeg hva jeg skal gjoere i morgen.

Skrevet

Den norske utgaven av jordmødrene finner dere her:

www.nrk.no/jordmodrene

Har sett disse episodene så mange ganger nå, blir aldri lei!!:D

Skrevet

åå jeg begynte å gråte. han faren på den siste fødselen sin reaksjon på da abyen kom ut var så rørende:) takk for linken:D

Skrevet

har sett episoden nå, og tårene bare renner og renner..... gleder meg enormt til babyen kommer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...