Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 har dere forslag på utradisjonelle bryllupsgaver til ca 500kr? noe som er litt morsomt å få, til noen som har "alt"/allerede har bodd sammen flere år og har det meste hus ting. syns det er så kjipt å gi service.
sæsti & sebbe Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Det har alltid jeg spurt de jeg skal i bryllup til om også.. Om det er noe annet enn akkurat de servisene og bestikk osv osv... Ikke så fryktelig utradisjonelt kanskje, men jeg har kjøpt koffert til ei venninne i bryllupsgave. Og vi gikk sammen noen fler & kjøpte kamera til et annet vennepar. En av kameratene til samboern fikk BOSE anlegg av kameratgjengen;-) Vi ønsker oss masse forskjellig i gaver og har lagt ut lister 4 forskjellige steder, sånn at ikke folk MÅ kjøpe serviser;-)
Mamman til Mari Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Brettspill kanskje? Hvis brudeparet liker å spille...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Ei fin utgåve av Kama Sutra? Gavekort på middag (blir kanskje litt lite med 500?) Frilufts-ting viss brudeparet likar slikt. T.d stormkjøkken.
Vannmann35 Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Gavekort på teater eller konsert - noe de kan oppleve sammen :-)
Rakri Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Tur - ting er kanskje noe da? En tur-wok for eksempel..? om de er glade i slikt da.. de fleste kommer seg vel ut når de får barn om ikke annet.. Andre ting i denne kategorien kan være turkopper, kniv, en liten tursekk, ståltermos etc etc.. iallefall slike ting jeg har lyst på - vi har jo omtrent dobbelt opp av alt etter å ha møtt hverandre i relativt voksen alder ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå