nina celine Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Nå er jeg 10+6 uker på vei, og i morra begynner jeg på mi siste uke på dette forumet.Syns det er gått med hver dag som går denne første tiden. Tror det skal gå greit nå. Folk har begynt å få vite det. Det syns så godt på meg at det er umulig å holde det skjult.Litt dumt akkurat det, for tenkte jo å vente til uke 12 med å fortelle at en ny spire er på vei til dem som ikke regnes som de nærmeste. Noen andre som også må begynne med mamma tøy allerede?
Lilje74 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg merker det også på noen klær allerede, men kan bruke f.eks. bukser med lave linninger fortsatt, så det går nok en stund til...
KaWi Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jupp, har fått skikkelig mage, så her er fleipen at det er 2 eller 5 her inne... :S Måtte kjøpe mammabukse når jeg var 7 uker på vei. Og de som er viktige for meg, vet det. Resten ser det vel ;-) Lykke til videre =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Hei jeg har kommet akkurat like langt som deg!! Er uke 10+6 idag. Og uke 11 imårå. Her vet de aller fleste det allerede. Hadde også tenkt å vente til uke 12, men har vært så dårlig at folk har skjønt og fått visst det etterhvert.. Har begynt med mammaklær for en stund siden. Og det syntes mer enn jeg liker.. Er kvalm hele tiden, og lite bevegelse. Så legger på meg også mer enn jeg liker.. Mammaklær eg jo også så behagelig å ha på seg særlig over magen..
Anigoneth Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Ingen som hadde mage da de var 5 uker på vei? Jeg lengter litt etter den magen altså.. Hehe. Begynte på min 5e uke idag :-)
Värn Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Så godt å høre at flere enn meg har fått stor mage allerede. Jeg er 10+ 3 idag og har fått en passe stor bul på magen :-) Går bare med store løst hengende topper og håper at ingen på jobben ser... Men nå må jeg snart fortelle. Kan ikke ha noen bukser lenger og har allerede begynt med store løst hengende topper.. Tvillinger... ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå