Gå til innhold

stratos er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med den gravide?hehe.Vet du kjønnet eller?føler en gutt på deg jeg.

Ser du noe på meg?fødeslen osv?

skal strippes på sykehuset den 22april.Ul termin 4mai mensen termin 29mai.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann...

er her innimellom men ikke så mye nå som før...

går bare bra med meg....

så du tror gutt jaja:) har ikke vært på UL enda..:VENTER OG VENTER:...ble utsatt så jeg ble rimelig forbanna:P hehe.

skal se på deg om litt...må bare spise litt først:)

Skrevet

la noen kort ang fødselen og får en følelse av at du tenker mye på det som skjedde forrige gang og at du også tenker en del på ting som har skjedd før...Får også en følelse av at du er litt redd for noe, eller obs kan man si..ser ut som fødselen går greit...Du har masse energi og stråler av sunnhet og tilfredstillelse og jeg får en følelse av nytt liv, et nytt barn:)

Jeg føler at du er litt splittet ang fødselen din,..for selv om alt ser ut til å gå strålende så får jeg en sterk følelse av fryk og litt angst...

jeg har fortsatt en følelse av at d kommer til å skje noe 2.mai og det har jeg sagt før og....kjenner d samme fortsatt...men vet jo ikke om d stemmer....

Om du vil så kan du jo se litt på meg igjen...??

ser du hvor lenge jeg klarer å jobbe? og hvordan jeg kommer til å føle meg etter UL???(føler at d er en liten milepæl da)

klem og lykke til med den forestående fødsel....ser at d er en sterk frisk gutt som kommer:)

Skrevet

Min siste fødsele gikk veldig greit.Hadde en rask og inne så vondt fødesel,kan nesten si det var en drømme fødesel.Skal inn og stippes og modnningsakupunktur den 22april for å se om det kan hjelpe å starte fødselen.

Får opp at du kommer til og jobbe kun til juni.Føler du blir litt sliten og trenger mye tid til å pleie deg selv.Ul går bra,tror du blir satt tilbake et par dager.Men det kommer til å gå bra.Ungen er frisk og alt ser bra ut.

Ser du noe vekt eller slikt på meg da?litt vanskelig men men.

Skrevet

3460g og 3120g duker opp i hodet mitt så rundt der;) får opp 49-50cm...

så bra at UL ser ok ut...men du ser altså en liten gutt...spennende...vi vil ikke vite d på UL...men spennende og høre hva dere tror likevel..

håper sv.skapet går ok videre...merker at jeg er veldig følsom og tar ting veldig lett innover meg og føler at d sliter meg en del....og tror heller ikke selv at jeg klarer å jobbe helt frem mot permisjonen men aldri godt å vite..

spør igjen om d er noe...har nettopp begynt med tarotkort så har mye å lære så er ok med tilbakemeldinger...men det jeg så her ovenfor var bare ting som dukket opp i hodet...

KLEM:)

Skrevet

har selv start med tarot kort.Er det du som er inne på magicgate og?

Skrevet

jepp;) men fant ikke ut at d var deg før etter at jeg hadde posta til deg....da gikk d opp et lys så datoen 2.mai kom opp der og uten at jeg visste at d var deg..så blir spennende å se...

Skrevet

hehe.Kan da sikkert snakkes litt mere inne på magcigate vi!!!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...