Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Får man betalt for de dagene som er helligdager? Sånn som forrige uke, så var jo torsdag og fredag helligdager. Får man da kun betalt for mandag, tirsdag og onsdag da, eller..? Er sååå blank på detta... Jeg får forresten sykepenger fra nav.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Er det virkelig ingen som vet dette?
mamma til 2... Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 jeg får også sykepenger fra nav... tror faktisk jeg ble trekt for de dagene... fikk litt mindre enn vanlig.. har ikke fått lønnslipp derfra enda, så er ikke helt sikker..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har bare fått sykepenger fram til den 19. enda, så jeg aner ikke. Sm mi gikk ut da, så jeg måtte få den forlenga. Den fikk jeg ikke levert før den 19., asså dagen før påske, så har derfor ikke fått resten enda. Ringte nav i stad og spurte om det var lenge til jeg fikk de. De var sendt i går, så da har jeg de vel i dag eller i morra. MEN, jeg glemte jo selvfølgelig å spørre om man ble trekt for helligdagene. Ganske sleipt hvis man blir det!
Tredje bolla i magen :) Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Mener det er slik at du bare får fødselspenger for vanlige ukedager. Ergo får du mindre penger de mnd det er helligdager. Det er vel samme regler for fødselspenger som for sykepenger. Temmelig sykt egentlig, for når man jobber får man jo betalt for disse dagene...
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 Ja, det er jo nav dette her, så man kan vel ikke forvente noe annet...
Herkules Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Du blir ikk trukket for helligdagene mener nå jeg da Mannen min har fåt sykepenger fra nav men ikke blitt trukket
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2008 Åh, håper det stemmer! Skal kun ha for 8 dager til, og hvis jeg blir trukket for 3 dager fordi de er helligdager, så blir det jo ikke så mye liksom...
Trulte76 Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Jeg fikk iallefall det jeg skulle da jeg fikk mine penger rett før påske Og da bet de ut for hele mnd..inkl heliligdager..
nr 6 på vei Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 Du får sykepenger for bevegelige helligdager.......
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. mars 2008 Har fått pengene nå, og jeg ble ikke trekt noe nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå