Gå til innhold

Er dette en slankefrokost???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Halvannet år etter fødsel, og jeg mangler fortsatt å gå ned fire kg før jeg er der jeg var med trivselsvekt. Har ikke klart det på egen hånd og har derfor for noen dager siden meldt meg inn i Vektklubb.no Veldig fornøyd foreløpig, for meny hver dag med veldig gode og sunne ting jeg skal spise til hvert måltid. Ser på morgendagens frokost:

 

2 skiver brød med 4 skiver kokt skinke og en hel tomat; 240 kcal

 

1 knekkebrød med cottage cheese, 3 skiver skinke, en halv tomat og timian 109 kcal

 

1.5 dl appelsinjuice 65 kcal

 

vann

 

Hvis man kan slanke seg med den kosten, så gjerne for meg! Kan det være en feil?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var veldig mye mat. Hadde ikke klart å spise alt det, men det så ikke så galt ut kalorimessig da, litt høyere enn jeg ville hatt det bare. Jeg hadde jo kuttet ut juice og brød jeg da, gått for to knekkebrød og usøtet te :)

Skrevet

Nei det stemmer nok, selv om det var en stor frokost.

Poenget med vektklubben er mest det å begrense inntaket og spise mindre kalorier enn man pleier.

Hvor mange kalorier har du i menyen din?

 

Mine frokoster pleier å være på rundt 300 kalorier.

Skrevet

1390 kalorier per dag. Er du også medlem?

Skrevet

Ja jeg er også medlem, jeg skal spise ca. 1300 kalorier pr dag.

Det stemmer nok:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...