Gå til innhold

Noen som vil dele.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen her som har blitt satt igang 3 uker før tiden pga bekkenplager (invalidiserende) ?

Hvordan var det? Er det en vondere fødsel når en blir satt igang? Er det større sjanse for at det ender opp med keisersnitt uansett?

Er veldig takknemmelig for svar! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men lurte på om du vil fortelle meg hvor ille det skal være for å få det definert som "invalidiserende", hva er definisjonen? Litt nysgjerrig pga fra min egen tilstand...

Skrevet

Hei, jeg vet kun hvordan det er å bli satt igang. Ikke 3 uker før termin, men jeg ble satt igang på termindatoen, og var da helt umoden. Så de startet med modningsgeleer. Man får maks 3 stykker av dette (over 3 dager). Hvis man ikke er i fødsel av disse, så vil man enten få drypp hvis man er blitt moden nok, eller starte på nytt med geleene etter noen dager. Jeg gikk ut i fødsel på kvelden etter 2. gele. Hadde en super fødsel. Jeg syns min forrige fødsel var en drømmefødsel, og var så trygg hele veien siden jeg var på sykehuset, slik at jeg nesten ønsker å bli satt igang igjen.. (vel det skal jeg på termindato nå også om ikke fødselen ikke har skjedd innen den tid).

Det er vel dryppet som gjør at fødselen kan bli krevende, da ting pleier å gå veldig fort etter drypp. Men jeg gikk heldigvis ut i fødsel fra geleene..

Skrevet

jeg kan heller ikke hjelpe deg enda..men jeg blir satt igang om 13 dager,altså to uker før termin pga symptomgivende bekkenløsning,har store gangvansker og bruker krykker og fordi de vil sette epidural på meg i kontrolerte forhold..dvs før riene setter igang.Dette fordi jeg hadde en tøff fødsel sist og da klarte de ikke sette epidural på meg under allt oppstyret.Jeg vil kalle meg selv invalid.....klarer ikke gå,ikke stå,ikke snu meg i sengen og på toppen av det hele har jeg en isjas nerve i klem pga bekkenlåsning så nå ligger jeg bare her..rett ut og venter på den 8 april....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...