Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Kan dere spå når jeg blir gravid? Vi har prøvd leeenge og jeg har ikke el hver pp Går på pergo nå... Meg 190185 Han 010479
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 får opp at pergotimen kommer til og hjelpe deg.Men du må nok gå på noen kurer før den sitter.Ser en gutt her.Mulig du blir gravid i mai.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Dette blir siste kur... Så jeg krysser fingrene for at du tar feil jeg da ;p Blir sendt videre etter 3 år som prøvere... Tar gjerne i mot den graviditeten i april jeg... hehe Lykke til med svangerskapet ditt
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 håper at den sitter da.Jeg vet selv åssen det er.Prøvd i to år før jeg fikk pergo.Og på siste trippelkur satte gutten gitt.Legen som jeg snakket med etter fødeslen på sykehuset mente at det var liten vits for meg og tenke på prevasjon etter fødesle pga at jeg hadde fått mere cytser etter fødelen.Og at jeg måtte kontakte han igjen når jeg ville prøve på når 2 slik at jeg fikk pergo igjen.Vips så var jeg gravid igjen kun når gutten min var 2mnd..så her sitter jeg nesten fødeklar. Så du skal se det sitter snart til deg.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Tusen takk for støttende ord, trenger det i disse dager, hehe. Sikkert derfor jeg vil finne ut nå om jeg blir gravid denne pp eller ikke. Ble gravid på første enkle pergokur, men mistet tidlig. Har siden gått på en enkel kur som ikke ga el, en dobbel som ga el, men ingen graviditet... Så dette er siste sjangse, før vi blir sendt videre... Akkurat nå føles det ikke som vi trenger å bruke mer prevensjon resten av livet, men det kan jo gå lettere etter et svangerskap...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 du må huske og gi meg tilbake melding!Masse lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå