Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Vett ikke helt.... kansje litt som ein unge. Jeg og samboeren min holdt på med noen ting her om dagen... han var kansje 2meter fra meg. Så hørte vi en lyd, faktisk to ganger på 1min, jeg spurte hva det var....katta eller? men begge kattene lå og sov. Han kunne svare nei at det ikke var kattene... å spørr meg om det kom fra magen *lerlitt* følte meg litt sånn "teit" over å tenke samme tanke som han.... Men aner jo ikke om det er fysisk mulig da. Så jeg sa det kansje kom utenfra.... bare det at vi bor langt ute på bygda med nærmeste nabo kansje 100m fra oss.... men di er gamle da. Uff blir litt flau nå merker jeg
HelenFlores Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 He he, må ikke være flau:) lov å spørre. Jeg vet ikke sikkert, men vil ikke tro at babyen kan lage lyder fra halsen i allefall om du skjønner hva jeg mener, "prate". For jeg er ganske sikker på at det da trengs luft som får stemmebåndet til å vibrere...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Ja det er jo logisk det du sier. For egentlig så vil jg ikke tro at det er mulig, blir litt for creepy =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå