#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hei jeg bare lurer på hva de skal gjøre for å sette deg i gang?blir du lagt inn da? Jeg var på sykehuset i går og har fått time den 22april for og prøve og få i gang fødeselen.Fikk beskjed om at jeg skulle strippes,modningsakupunktur.Men er litt i tvil pga noen snakke"problemer"legen var dansk og det er ikke min helt streke side. Lurte på om jeg skal ringe sykehuset i morgen og høre hva de sier. Ble satt i gang sist gang og da kom gutten ut på 4 timer etter de tok vannet.
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hei. Først skal jeg inn til UL, også blir det nok litt frem og tilbake med taler om at det er best at fødselen starter av seg selv.. men jeg er veldig redd for å gå for mye over, så jordmor skulle støtte meg. blir lagt inn, men vet ikke hva de skal da! Jordmor tror jeg føder før den tid, siden hodet var festet, men fikk en dato i tilfelle...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Okey...litt spendt selv her skjønner du.Har du kjøpt deg søskenvong/tvillingvong?i så fall hvilken?sitter og vurdere det litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå