Brillemamma Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Tenker på at da er jo fostrene/babyene mindre enn om det bare er en inni der... At man da kanskje merker sparkene senere?... Lurer påom jeg har 2 inni der...synest jeg hører 2 hjertelyder med babywatcheren...men nå er jo jeg ingen expert da!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Tvillinger vokser stort sett med samme hastighet som ett foster i første halvdel av svangerskapet. Deretter kan det variere mer enn med bare ett foster i magen. Hvor tidlig man kjenner liv varierer nok like mye for tvillinggravide som for alle andre. (Kroppsfasong, vært gravid tidligere slik at man vet hva man skal kjenne etter osv.) Selv er jeg andregangsgravid og venter tvillinger. Jeg kjente liv i uke 14. Nå er jeg 18 fullgåtte uker og har begynt å kjenne sparkene på utsiden. Har ikke erfaring med babywatcher, og kan bare referere til legen min som sier at lyder fra tarmene sammen med mors puls kan virke forvirrende...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Tvillinger vokser like fort som en enling. Jeg venter tvillinger. Kjente bevegelse i uke 12,mens sambo kjente det utenpå i uke 15. (jeg har morkaken/morkakene på baksiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå