Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Klarer ikke å sitte i ro å se på tv eller her på nettet, er helt rastløs i hele kroppen. Har vært mye urolig i beina når jeg legger meg om kvelden, men i ettermiddag/kveld har det vært helt fælt!! Jeg blir gal!!! Noen som har noen tips / kjerringråd? Har prøvd med en lang varm dusj, og det var greit når jeg var i dusjen... men kort tid etter jeg kom ut derfra på an igjen - og nå er varmtvannstanken tom.... klør over alt også....
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hei, Jeg har hatt det helt grusomt. Har ikke kunnet legge meg ned på flere måneder, for da begynner kilingen i bena, som utviklet seg til ufrivillige spasmer... Helt j....... For å si det mildt, men jeg har nå kommet over en krem som heter mirandas fot krem. Den er helt fantastisk. MAn må smøre seg igjen og igjen på kvelden, men så lenge man gjør det holder kriblingene seg borte. Du kan ringe min fotpleier Maria på telefon 98882872 og bestille. Tuben koster 150 kr stk. Jeg bruker to i uka, men jeg er som sagt super plaget. så det kan hende det holder med en for to uker, det spørs hvor plaget du er..
Slæsh84 Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Eg har d og sånn. Dysje vel 3 ganger i døgnet. Har d mest når eg legge mg,mn må av å t ta en dysj på dagen... Dysje allti før eg legge mg,står då ganske lenge så blir eg døsig å søvning. Men i d siste har eg måtte stå opp etter eg har lagt mg å ta en ny dysj... Skikkeli drid.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå