Gå til innhold

Philip hadde legetime, Isabell var visst også syk.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde med begge barna til legen i dag. Philip surkler så mye , nesten hver dag å jeg ville få henvising til barnelege for å finne ut hvorfor han surkler. Legen hørte ikke noe på lungene men skulle sende hensvisning. Han er jo kun 6 mnd å d har vært mye styr med pusten hans.

Isabell på snart 2 år så at legen hadde sånn for å sjekke ørene å hun ville absolutt få sjekket ørene. så snille legen gjorde det, å hun hadde visst ørebetennelse på det ene øret!

fatter ikke at det er mulig! hvordan i all verden kan hun ha ørebetennelse uten å sutre å grine? dette er 3 gangen hun har hatt ørebetennelse siden desember. er det normalt eller bør jeg kanskje få henne inn å få sjekket ørene til spesialist?

skulle få medisin på fredag hvis det ikke hadde gitt seg. må nok nedover på legekontoret for en sjekk da å se om det er borte siden hun ikke sier au eller reagerer når man er borti øret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv homeopati!!!

Mellomste min hadde mye styr med ørene som liten, men etter en penicillinkur ville jeg ikke gi mer. Da prøvde vi homeopati og siden har det vært fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...