Gå til innhold

Fryser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viste ikke at det å fryse (mer enn normalt), er vanlig når du er gravid? Men ja, jeg fryser meget mer enn normalt! Og koblet ikke det sammen med graviditeten før jeg leste det her et sted:) Hva kommer det av egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt ja, i begynnelsen i hvertfall, det blir nok motsatt forhold senere i svangerskapet =) Tror det har noe med at hele kroppen med hormoner og alt er litt "skrudd". Det er jo mange forandringer som kroppene våre skal igjennom.

Skrevet

Kan ikke huske at jeg var veldig frysen forrige gang, men nå er jeg det iallefall jeg også! (9+1 på vei nå)

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måte. Frysen hele tiden, nesten som feberfrysninger, uten at det er feber. Regner jeg med...

Skrevet

Jeg er bare på besøk fra 3 tri, men jeg frøs også veldig i begynnelsen. Nå derimot holder jeg på å svette ihjel og sitter i t-skjorte på jobb nå andre sitter i ullgenser.... Hva det kommer av vet jeg ikke....

Skrevet

Takk for svar jenter:)

Skrevet

Jeg hakker tenner og tar langt tid før jeg blir varm når jeg legger meg under dynen fordi det virker som om kroppen ikke har mer enn 20 grader :-/// (har sikkert perfekte 37, men dumme hormoner)

Særlig på et.middagene etter å ha vært kvalm og dårlig hele dagen og man begynner å bli trøtt og sliten så kommer den grusomme frysningen :-(

Vurderer sterk å handle meg et varmeteppe med stikkontakt :-P

Eller jeg skulle ønske at vi har peis som jeg kan sitte klistret inntil :-P

Skrevet

Hei!

Det er visst ikkje berre eg som fryser ser eg...

Det har en tendens til å samle seg som frysninger i puppene!

Det starter som frysninger i heile kroppen, men avslutter liksom i puppene. Hehe. :)

Kan ikkje huske eg hadde d på denne måten sist... :)

Skrevet

Hei hei

Jeg har også blitt en frysepinne, og da er det godt at jeg har en god og varm samboer som jeg kan krølle meg inntil :) Ingenting som varmer så godt som hudkontakt :)

Så bruk den vordende far jenter :)

Skrevet

Var skikkeleg frysepinne i påska, men eg hadde litt feber og da. Gjekk til lege og fekk kur med ein evt blærebetennelse. Eg vart faktisk betre og frysinga forsvant. Men, no om natta har eg skikkeleg svette-tokter ja. Må nok skru ned varmen ja om natta......

Skrevet

Helt i begynnelsen hadde jeg hetetokter, men nå er det gått over i ekstrem kulde. Jeg kan kle på meg mengder av klær og ingenting hjelper. Har ovnene på maks hjemme hele tiden, og samboeren min holder på å fryse i hjel. Om natten sover jeg med pysj og ullsokker...

Noen som vet hvor lenge det varer eller? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...