Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skal prøve å komme inn i size ziro. Hun veier 49 kg og er en str 8 (36). Hvordan er det mulig??? Hun ser jo kjempeliten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Str NULL????

Ante ikke at det fantes engang!!!

Jeezezzzz!!

Skrevet

Ble helt sjokka jeg, jeg veier 53 kg, og alle målene mine er så og si lik hennes, bare litt bredere rundt hofter og pupper.

Jeg skulle gjerne ha gått OPP 3-4 kg jeg, synes jeg er litt for tynn og får hele tiden komentarer om at jeg er så tynn bla bla bla..

Måtte le litt når de sa at hun hadde så flotte kurver osv hehe, føler ikke at jeg har en kroppsfasong som folk ville si var frodig og hadde kurver ;)

Sier jo litt om hva som er "frodig" i de kretsene der..

Hvis hun der skal gå ned 2 str for å bli hollywood normalen, da må hun jo bli helt borte :-S

Og det er jo helt latterlig å skulle trene 5 timer om dagen og spise måltider på str med neven sin!

Men jeg synes det er bra at noen tar tak i dette da, og viser unge jenter hva som må til for å bli sånn, hvor skadelig det er og at det faktisk IKKE er noe å hige etter.

Skrevet

Skjønner heller ikke hvorfor hun skal ned i vekt, men hun skal inn en str6/34 som er str 0 i USA, så "bare" en str ned, ikke 8

Skrevet

Ser programmet nå, hva går det egentlig ut på? Hvorfor skal hun tynne der ned i vekt??

Skrevet

Hun gjør det for å vise unge jenter at dette ikke er noe å hige etter, at det er mye jobb og direkte farlig. Hun skal bare leve sånn i en mnd.

Skrevet

Jeg veier ca 58 kg og er 168 cm høy. Tror ikke jeg faktisk ville vært så mye tynnere. Det ser jo bare stygt ut.

Skrevet

Synes man skal være litt forsiktig med å si hva som er pent og ikke jeg da, noen er så tynne naturlig og da er ikke sånt morsomt å høre.

Men jeg er enig, ville ikke valgt å bli så tynn jeg heller gitt, personlig trives jeg med litt pupp og litt rumpe, ja også litt mage faktisk :)

Skrevet

Svitshet bare rett over for å se (samboer ser på noe annet...) og fikk akkurat med meg at hun hadde gått ned til en bmi på 18....og hun så veldig tynn ut - men jegs kjønner ikke helt at jeg kan ha lvere bmi enn henne, for jeg er langt i fra så tynn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...