Gå til innhold

Hvordan ser en anonym ut? Over og ut!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mange bilder av NN. Akkurat nå tenker jeg; firkantet pappeske, ikke særlig stor, og helt tom med unntak av noen knekkebrødsmuler. Knas, knas, og lite annet.

Skrevet

Ja, hvis det er den nyeste versjonen, med sperre for innkommende kommunikasjon av alle typer, i stedet for den enkle kunnskapssperra som v. 1.0 har.

Skrevet

Ja tror det, men i tillegg er det en slags åpning som ser ut som ei F.I.T.T.E av noe slag, men der er det ikke plass for noe innkommende, KUN utkommende dritt egentlig=)

Skrevet

Da snakker vi avansert - mulig den til og med har ei celle et sted, som gjør den i stand til å produsere møkk helt på egen hånd. Hvis den attpåtil er frisert så er det nok en v. 3.1 "HornyDoll 4 U".

Skrevet

Meget avansert ja, turbodritt kaller de det i tillegg til valker og fettvasket bomullshår!!

Skrevet

Jeg ser for meg en litt ufordragelig versjon av Skybert, jeg. Så derfor ignorerer jeg en del innlegg...

Skrevet

Hmmm......klarer liksom ikke helt å se for meg nn som menneskelignenede =)

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

§§§§§§

´ `

I

~~~~~~

Skrevet

Faan, øya og nesa fløtta seg til venstre!

Angelica, dette er anonym når anonym presser ansiktet mot ruta...

Jeg er fortsatt fornøyd med håret og snurpfittekjeften.

Skrevet

Hahaha........sklei av sofan et øyeblikk her=) HOHOHOHO.... Du kler forruten saten på din side=)

Skrevet

Aha, så du har også hatt satan på besøk, om enn ikke i toern?

Skrevet

jeg sr for meg anonym som en strekmann med brun firkentet papirpose over hodet.

Så glimter de til ibland og antar litt mer menneskelige former og har ihvertfall poser fra de mer ekslusive forretninger over hodet ,o))

Skrevet

Husker ikke om det var i toern eller enern elle hva, men faen det ble satanunger.....ja............Problemet er å få han til å stille opp i helgene da han er opptatt med å henge på ruter til anonyme har jeg hørt=)

Skrevet

Noen som husker "kokka" i illustrasjonene fra Roald Dahl's Matilda?

Snurp får en ny dimensjon!

Skrevet

Nei, men jeg kom til å tenke på klokkene til kunstneren Salvador Dalí,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...