Gå til innhold

Fikk bikini

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra Victoria Secret idag, den var driiiit fin:) Kjempefornøyd og gleder meg pluttselig til bikini sesongen:) Anbefales!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går det an å få kjøpt en ålreit bikinikropp der også:o)

Skrevet

Jepp:) Det er det jeg gjorde altså:) Bikinitoppen ghorde underverker med jura:)

Skrevet

Heldige du som kan bestille undertøy og bikinier derfra *sukk*

Skrevet

Ja, det er synd på oss to Monajenten, som har så feite og kvapsete kropper. Vi kan ALDRI kjøpe oss noe slikt vi!

=P

Skrevet

Pffff, SILJA da, hva er DET for en tullete ting å si?

Vi som er så lekre og smekre???? ;-)

Tenkte mer på øverste del av overkroppen jeg da, PUPPESTELLET liksom......ekke lett å finne bh'er på VS i str. 65F :-/ Sendte til og med mail til dem for noen uker siden, haha, de har jo så vanvittig mye fint;-)

Skrevet

Hehehe ;)

Skrevet

65F? Heldige deg sier jeg:) Jeg sliter med mine 70 B med litt godvilje:)

Skrevet

Hei, kan jeg spørre hvilken type du kjøpte? Kunne tenkt meg en bikini som virkelig passet jeg også siden jeg er så "heldig" å ha like STORE pupper som deg;) Regner med at vi ikke skal på samme strand;o) Har du prøvd den noe sted før du bestilte?

Skrevet

Er definitivt IKKE heldig!!!

Umulig å få tak i bh'er til en normal pris, kjipt å ikke kunne kjøpe seg en ny bh når man trenger en.

Og jeg er ikke noe særlig tynn altså, hvis det er det du tror;-)

Bare vanvittig smal over ryggen. Søsteren min er ca. ti ganger så tynn som meg, og hun kan ikke ha mindre enn 70.

Har ikke fantastisk store pupper heller, bokstavstørrelsen blir tilsvarende mindre som størrelsen rundt. Så min F-cup tilsvarer ca. en 80D eller noe.

Skrevet

Jeg kjøpte halterneck wonderbra, de har mange ulike mønstre og farger så vi kommer nok ikke til å bli plaget av å komme til samme strandfest i samme antrekk:) Prøvde ikke,nei. Bare bestilte på nettet:)

Skrevet

Da skal jeg virkelig sjekke ut den! Tusen takk:)

Gjest irismor
Skrevet

Monajenten =)

Har du sjekket på Kapahl og Cubus. Der finner jeg bikintopp til mine "mugger". Er litt bredere over ryggtavla enn deg da ;-)

Skrevet

Er jeg helt talentløs eller...? Finner ingen ved det navnet:( Kanskje du kan hjelpe meg litt?

Skrevet

På St.Hanshaugen er det en undertøysbuitkk som spesialiserer seg på uvanlige størrelser:)

Skrevet

Ja, det er nok dessverre ingenting som passer. Må på undertøysforretninger. Men takk for tips likevel:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...