Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 5 åringen vår har arvet min vimestehet og faren sin treghet (tar en evighet å få gjort ting), en ikke helt heldig kominasjon for stakkeren som kan bruke 5 minutter bare på kle av seg en sokk om kvlden fordi han hele tiden glemmer hva han skulle og bruker usannsynlig lang tid på å gjøre det hans kal når han ført kommer på det igjen (les: blir mast på ørtentusen ganger). I kveld var intet unntak, han vimser rundt og bruker en evighet på alt og jeg maser, han er treg, pappaen maser og da kommer det kontant fra guttungen: "Det er bare fordi jeg like bedagelig anlagt som deg det pappa!" Holdt på å knekke sammen av latter, hvor han har plukket opp bedagelig anlagt fra aner je gikke, men han har i hvertfall skjønt hvor han skal bruke ordene, hehehe... Pappaen ble sånn passe fornærmet da ;-P
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Han glimter til innimellom ja, hehe... Han er generelt veldig veslevoksen av seg da, storebror til to som han er ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå