*Rutletutt* Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 ...de er jo altfor dyr*snufs* Det er Jenny Packham - prøvde på Atelier V i dag - var så nyyyydelig på at jeg fikk helt sommerfugler i magen og tårer i øynene... Gå til side 12 i bryllupstråden min, så ser dere de...de som heter Elizabeth og Mamouka Link: http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?p=7045070&posted=1#post7 045070 kostet 19 900,-....så kommer jo slør ol i tillegg....men skulle få sko med på kjøpet da;o) Men jeg har slått de i fra meg pga prisen....men er redd jeg kommer til å tenke MYE på de, ja;o/
Mamman til Mari Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Synes den Elizabeth-kjolen var HELT nydelig. Skjønner godt at du falt pladask for den :-) Men stiv pris ja...
*Rutletutt* Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 Ja...sånn ca 5000,- for mye i allefall...andre kjoler jeg har sett på har kostet fra 10500-15500 og det er nok syns jeg;o) Men har ikke fått den følelsen i noen av de andre...ja, ja - jeg blir nok gift selv om jeg ikke får drømmekjolen;o)
jippiii Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 send bilde av den du vil ha til jk-dress, så får du drømmekjolen til en billig penge!! absolutt til å anbefale! jeg er kjempefornyd med min derfra!ingenting å si på kvalitet!var utrolig fine begge to
*Rutletutt* Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Er litegranne skeptisk siden krystallene (er det szwarkowsky det heter?) og stoffene var noe av det som gjorde kjolene så utrolig spesiell og flott...og grunnen til at de var dyre.... Mange lag med silke og organza.
jippiii Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 jeg var også skeptisk da min kjole har masse krystaller og lag med tynn tynn chiffon!men den ble utrolig bra!ble noen dollar dyrere pga alle krystallene, men ingenting i forhold til prisen her på kjoler!de fleste der koster jo ikke mer enn 130 dollar, men pga krystallene, kom min på 180 dollar!
kokelimonke Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 jeg synes faktisk de andre kjolene du har funnet er mye finere jeg! Er veldig glad i pronovias-stilen Fine kjoler dette og, men ikke så veldig brudete, min mening da Blir spennende å se hva du ender opp med, lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 for noen fantastisk flotte kjoler!!!!! utrolig dyre, men....du gifter deg jo mest sannsynlig bare en gang da...og det skal jo tross alt være din dag. hehe huff vanskelig situasjon du har satt deg selv i ;-) hehe
Vannmann35 Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Jeg synes alle kjolene var nydelige, men kunne ikke tenkt meg å gifte meg i noen av de fire første. Jeg synes mer de ser ut som eksklusive sommerkjoler, enn bryllupskjoler. Hadde derimot passet perfekt dersom du skal gifte deg på en strand f.eks. Ellers kan du jo kontakte Torunn R for å få sydd disse kjolene :-)
*Rutletutt* Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. mars 2008 Ja, det er et luksusproblem, he he - lov å ha det når man skal finne kjolen med stor K;o) Tror jeg må vurdere å få den sydd, ja - høres jo ut som en god idè det, i grunn;o)
*Rutletutt* Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. mars 2008 Ja, er veldig glad i den stilen, jeg også - men det blir jo en helt annen type kjole da...må liksom bestemme meg for hvilken stil jeg vil ha:o) De JP-kjolene (ikke den blanke - den var ikke så brudete, nei) var faktisk ganske så brudete når jeg hadde de på meg med langt slør og det hele - veldig flott stort skjørt med slep - det ser ikke sånn ut på bildene kanskje, men de var veldig brudete...men som sagt, en helt annen stil enn Pronovias og San Patrick.
*Rutletutt* Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. mars 2008 Ja, da er det absolutt noe jeg må tenke på! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå