Monajenten Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hvordan går det med deg? Har dere hørt noe mer? Har tenkt på deg i hele dag.
små Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hei snupp (vi har datter født samme dag, jeg har bytta nick) Har ikke hørt noe mer, annet enn at vi bare må vente.. Tante har det så bra hun kan ha det, og det er godt. "Alle" har gitt opp håpet nå, men jeg klarer ikke....ikke før hun er ute. Men hvordan jeg har det? Herregud...jeg veit ikke...det er bare så uvirkelig..kristin. gode kristin, nydelige og skjønne kristin... Jeg har det helt for jævlig, og jeg klarer ikke å forestille meg hvordan tante og de må ha det...
Monajenten Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 Ahh, da vet jeg hvem du er ja. NYDELIGE bilder på profilen, og så stor MN har blitt!! Huff, har tenkt masse på deg, klarer ikke forestille meg hvordan det må være. Og så tanten din da...det verste må vel være å ikke vite:-( Håper dere snart får vite,,,uansett liksom.
Holly❄️ Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Har sett på nyhetskanalen omtrent i hele dag... håper så inderlig det slutter og brenne snart, slik at de kan ta seg inn. Håpet om overlevende er jo der forsatt.. Krysser fingrene for at alle kommer ut i god behold...
små Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 For en natt.. jeg er så sliten nå..hvorfor kan de ikke bare gå inn å hente henne?????? Ja, jeg veit..men helvete! Hadde et ønske og et håp om å våkne til gode nyheter... kanske en tlf fra pappa om at hun er hentet ut.. men nei Eksplosjonsfaren er vistnok over da...kanskje de kan gå inn snart? Å kristin...helvete!!
Nit@™ Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Der var du ja *rosa på rosa* Fortsatt mange tanker til deg... og en hel haug med klemmer!
små Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Vet ikke hva annet jeg skal gjøre enn å sitte på nett.. Takk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå