Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke det flotte tilbudet med babysvømming, da må vi reise et godt stykke, lurer på om det er noen som har tatt med seg baby i vanlig svømmehall?? Gikk det greit? man måå jo ikke ha baby under vann(da må der jo vere instruktør) ,men bare kose og bade liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved babysvømming er jo vannet ganske varmt da. Var 34 grader i vannet der vi bada i dag. Hvis svømmehallen har et basseng som er varmt så er det vel ikke noe i veien for å ta med babyen uti. Ved vanlig vanntemperatur ville iallefall jeg venta til barnet var en del større.

Skrevet

Pass ¨på at det er god utluftning i hallen, klorgass øker risiko for astma.

Og så er det kaldere der da. Det blir ikke mange minuttene i vannet før ungen er kald.

Ta med badekåpe, så kan du varme ungen og amme før dere går i dusjen.

Skrevet

vi har et terapibasseng som holder 35 grader.. tenkte pappan skulle få bade med henne sånn at jeg kan amme og varme og kose med henne om hun blir sliten.. er det veldig farlig med kloren da? er jo det på steder det er babysvømming også??

Skrevet

Hos oss er babysvømmingen i den vanlige svømmehallen, i det varmeste bassenget. Kan ikke tenke meg at det skulle være "farlig" å ta henne med slik du beskriver.

Skrevet

jeg går i svømmehall me minstemann og 2.5 åringen. er 3 basseng dær da,et lite,mellom(varmt) og stort basseng. de koser seg kjempe godt begge 2. har med hånduk som jeg tuller rundt minstemann når vi går opp av vannet å slikt. går kjempe bra:) begge mine har dukket,trenger ikke instruktør til d vell...

har ikke hørt at klor er farlig jeg nei. baby svømming er jo i vanlig klorvann d oxo.

Skrevet

hvor gammel er den yngste da? dukka du h*n alene, bare dyppa h*n under liksom? Lurer sånn på dette, vil jo at tulla skal bli glad i vann, og ikke sånn pysete og treig som jeg er.. liker ikke og bade og haaater vann i ansiktet..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...