Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er 24 + 4 idag, og har akkurat sett på gamle episoder av jordmødrene på nett tv. Har hele tiden i svangerskapet vært redd for at noe skal skje med jenta mi, men har hele tiden sagt til meg selv at jeg kommer til å merke det med en gang hvis noe blir galt. Men så så jeg på jordmødrene at man plutselig ikke fant forsterliv, og foreldrene var ikke forberedt på dette. Fikk jo tankene mine igang det der, og er livredd for at noe skal gå galt. Jenta mi pleier å sparke litt, men ikke så kjempe mye. kommer mest når jeg slapper godt av. Er det noen som vet hvor vanlig det er at noe går galt, og man merkere ikke noe før neste kontroll? Vet dette er et deprimerende tema, men tenker så mye på det at jeg må få luftet tankene mine..... Setter pris på alle svar :-)
Gaara Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Som jordmora mi sa : i 99% tilfeller så går det bra. Når du har kommet så langt så er det ganske så skikkert at ting vil gå bra. Hvor mye barnet sparker er ganske forskjellig fra person til person, så det skal du ikke tenke så mye på. Husk at det er først fra uke 28 at du skal kjenne bevegelsene hver dag. Med min jente var det også slikt at hun meldte seg i fra bare når jeg slappet av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå