#3påvei Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Har hatt brunlig utflod siden lørdag nå... men i dag har det vært litt mer rødlig på farge - ikke blodrødt, men mer lyst. Har ingen smerter og ingen klumper. Hvordan skjer en SA ? Er det veldig mye blod, mye klumper og mye smerte ? Eller er det mulig at jeg allerede har hatt en SA .- eller bare kan vente at jeg kommer til å blø kjempemasse... ? Skikkelig bekymra nå - er det noen som har svar ?
lottepott Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Hvor langt er du da? Jeg mistet i uke 6,og hadde ikke vondt eller noe klumper.Men så hadde det aldri utviklet seg til noe heller,så var omtrent som en menstruasjon.. Du må nesten gå til lege,så kan h*n se hvor det kommer fra,og du blir nok og henvist til UL. Det er mange som har blødninger uten at noe gale er fatt,men skjønner jo at du blir bekymret. Trøsteklem
lille frø, mor til to Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Hei Du må ta UL for å få bekreftet at alt er som det skal. Man kan ha uskyldige blødninger uten at det trenger å bety noe som helst. SA, da støter du ut fosteret og MA da har fosteret vært dødt en stund. Hadde selv MA i uke 12+3, da hadde fosteret vært dødt siden uke 9. Lykke til så mass, krysser finggre og tær for at alt er i orden. Klem
Miss Dynamite Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 heisann, jeg er 9+2 idag, og jeg hadde brunt utflod... Jeg var LIVREDD!! var hos gyn igår, og da hørte jeg hjertet og den lille sprettet så fint rundt atte trenger ikke alltid være nåe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå