Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Får man betalt for de dagene som er helligdager? Sånn som forrige uke, så var jo torsdag og fredag helligdager. Får man da kun betalt for mandag, tirsdag og onsdag da, eller..? Er sååå blank på detta...
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg jobber i helsevesenet og jeg får tillegget for de dagene som faller på helligdager i min turnus nå som jeg er i permisjon, samme regler ved sykemelding. Men vi må skrive timeliste på det selv, kommer ikke automatisk.
dumme mamma Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Vi får betalt for de dagene vi er på vaktlista, men ikke ekstra for helligdager, vanlige sykepenger
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2008 Jeg får sykepenger fra nav, så jeg får vel sikkert ikke betalt for de dagene i det hele tatt..?
Gjest irismor Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Kommer vel litt an på om du jobber de dagene eller ikke i din jobb. Hvis du ikke har jobb men får sykepenger fra NAV så får du vel ikke for de dagene. Men sikker er jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå