tuppa prøvd lenge Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 jeg fikk jo negativ på billigstav i går men er det større sjans å få positiv på CB? er de sikrere liksom?
¤mamma¤ Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jeg syns faktisk at CB og Quick Response sine tester gir tydeligere svar...og CB digital er veldig bra! Men kan ikke helt skjønne at de skulle være dårligere. Uansett har jeg fått klarere streker med CB enn med billigstav/strimler;) Håpe håpe¤ Lykke til;) Har du en CB hjemme??
tuppa prøvd lenge Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2008 okay! det er jo bra:-)hehe ja jeg kjøpte en i stad:-)hehe men tanta skal få litt mer tid på seg til å dukke opp så jeg tar den ikke før i morra tidlig. er så rart vettu! jeg har nesten mistet all menssmerter og det kjennes overhode ikke ut til at hu kommer!det kjennes ut som om det er "tomt" der oppe på en måte.men det er vel stille før stormen tenker jeg;-)hehe
¤mamma¤ Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Åh guuud, klarer du å vente?!?!? Flinking;) Den viljestyrken har IKKE jeg;) Jeg bestillte like så godt 30 tester med en gang, for jeg vet hvor mye jeg tester;) Forrige gang brukte jeg 12 tester (på 1pp)...og var gravid (mistet i MA for 2 1/2 uke siden). Lykke til!! Jeg ble gravid på 1pp med sønnen min og nå når jeg hadde MA...så det går an!
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Jeg fikk positiv test med billigtester, og det viste seg å være feil. Etter det gikk jeg over til CB digital. Da slipper jeg å tyde, der står svaret i bokstaver Lykke til!
tuppa prøvd lenge Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2008 hehe! ja jeg syns jeg er flink som klarer å vente altså:-) men jeg testet negativt igår og det er så vondt å få negative tester så jeg drøyer det til i morra.hvis ikke tanta kommer i natt da;-)hehe den testen jeg tok i går med var blenda hvit og det var en billig tester. har liten tro på at CB vil vise noe mer positivt men jeg får vel bare bite tenna sammen å ta en test imorra.så sant ikke tanta kommer da for da er det jo ikke noe vits. men jeg har ikke store håpet da uansett om tanta kommer eller ikke da:-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Hei:) Her fikk jeg jo svar på det jeg lurte på, hihi. For da jeg testet positivt var billigtesten negativ, mens det sto "Gravid" på CB digital:) Så du burde prøve den!
tuppa prøvd lenge Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2008 åååå!! det var jo gode nyheter da! at du fikk neg på den billige og pos på CB!:-) gode nyheter for meg altså;-p hehe!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Jeg syntes det er motsatt jeg :-) Tror billigtestene har høyere følsomhet enn cb?? Jeg testet positivt da jeg var 3+3 med billigstrimmel mens cb var negativ :-P Kan ha vært tilfeldig da, men jeg er overbevist om at dette er en av de få tilfellene der billig faktisk er bedre enn dyrt :-)) Lykke til alle sammen :-)
phonegirl Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har testa positivt på 2 billigtester en dag også negativt på 2 billigtester dagen etter. Testa da med 2 forskjellige typer billig tester. Testa for 2 dager siden positivt. I dag har jeg ikm og ingen tegn til tr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå