Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Har i et par dager nå følt stikking i underlivet... Akkurat som det stikker "tissen".. hehe... Noen flere som har det sånn? hva er det?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Jepp. Det er modning i følge min jordmor.
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Det er nok modning ja. Jeg hadde også dette og da jeg fikk første skikkelige rie kjente jeg det igjen. Jeg fikk 4 cm åpning uten å plages med det på denne måten, så det er et godt tegn!
Mony74 Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 hm...jeg har også hatt dette de siste dagene, skikkelig vonde stikk noen ganger. I tillegg til at kynnerene har blitt mye hyppigere og sterkere. Men har jo fremdeles tre uker igjen til termin da. Hvor lenge har dere igjen?
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Mange går med disse stikningene i laaang tid før termin og fødsel. Hørte til og med om ei som hadde stikninger siden uke 30, men hun gikk på overtid, og måtte igangsettes -og da hadde hun ikke tegn til modning engang! Så jeg vet ikke helt om det stemmer at det er modningen som gjør at vi kjenner disse stikningene... Fagfolkene strides om det og, og er generellt usikre på det. Jeg er i uke 34, og har hatt stikninger i mange uker allerede. VELDIG ubehagelig, -jeg hyler jo til hver gang det kommer!! ;P Men det er i alle fall ikke noe farlig å ha dette -bare ubehagelig...
Kulturbaby Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Ja slik har jeg også hatt det de siste ukene. Kjenner ut som om babyen stikker meg med strikkepinner. Jeg kvepper til hver gang, ganske morsomt når forloveden er i nærheten, han skvetter like mye:D
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Har det samme..og iflg min JM er dette modning, spesielt siden jeg er i uke 38..Og har skikkelig nedpress, kynnere samt murringer i ryggen..Kjennes nesten ut som underlivet har fått skikkelig rundjuling..
Tredjemann på vei :D Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er "bare" 30 uker på vei ifølge UL-termin og har kjent sånne stikkinger av og til jeg også. Skikkelig vondt! Men jeg kjenner det kun når vesla beveger seg, så det er nok hun som driver å fikler nedi der... Kjennes ut som hun klorer meg på urinblæra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå