Miaria. Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Hvor gammelt var barnet deres da dere begynte å la det sove på eget rom??? Jenta mi var vel 8-9mnd da ho "flytta for seg selv" Men denne gang tenker jeg begynne litt tidligere...
Snupi27 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 vi flyttet henne første gang da hun var 3 mnd men det var bare å gi opp å sette henne tilbake til oss. nå når hun er 8 mnd har vi prøvd igjen og det går strålende=)
Miaria. Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2008 Var noe slikt jeg hadde tenkt selv... Han er kjempesnill om natta,men jeg våkner jo bare han vrir seg..Å det er så tungt i lengda... Men har dere på babycall eller noe slikt???
Hildeks Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 Vi flytta ho da ho var litt over 3 mnd, funka kjempebra!=) begge sover bedre nå som vi ikke vekker hverandre hele tiden=)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 frøkna vår fikk eget rom da hun var 1 uke gammel.. gått kjempebra hele tiden,men så har hun heller ikke vært vent til noe annet;) mor sover hvertfall bedre, da jeg ikke våkner av hvert minste klynk..
Fødeklar_ja! Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Her fikk ho eget rom når ho va 5 månda... Våkna med engang æ og sambo kom for å legge oss og sov veldig urolig, men etter ho fikk eget rom har det gått bedre
Smiiil :o) Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Her er det forskjell gitt. Pratet om dette med svigermor idag... Jeg sa at til høsten må vi ha klart et rom til jenta (blir et år i november). Hun mente at et år var da alt for tidlig... Svigermødre altså. He he
mussefrk Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Hvordan gjør dere det da? Har dere på babycall eller noe? Lillefrøkna mi våkner for smokk flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Hmm.. syns faktisk mye av dette er litt rart.. Er ikke dere redd for krybbedød osv? Ikke meningen å lage noe krangling nå asså, men 1 uke, og 3 uker gamle? Tror ikke jeg hadde klart det jeg da, men er vel veldig hønemor. Er jo annbefalt å ha barnet på sitt rom til iallefall 9 mnd, helst 1 år. min er 1 år nå, nettop fått seg nytt rom, vegg i vegg med vårt og babycall på ja:) Men er ikke noe hysterisk på den måten heller, men var så utrolig redd for krybbedød at jeg turte ikke annent:(
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #13 Skrevet 26. mars 2008 Kan det ikke bli like mye krybbedød på foreldrenes rom da?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #14 Skrevet 26. mars 2008 Selvfølgelig kan det sikkert det, men er noe med lyder el urolighet fra barna som man ikke hører gjennom en vegg eller en babycall også. Man er alltid litt ekstra på vakt om barnet er urlig uten grunn eller lager spesielle lyder, tett i nesen eller får kramper grunnet for lite oksygen. Det hører man ikke og merker ikke når barnet er på et annet rom. Jeg var borti ett tilfelle en gang der min lille sluttet helt å puste, og fikk krampe lignende ristinger. dette var veldig tidlig en morgen, og er HELT sikker på at jeg aldri hadde merket det om han hadde hatt eget rom. Når dette skjedde var han nesten 4 mnd. Måtte ta han opp, klappe han på ryggen og gå rundt med han. Dessidert det værste jeg har opplevd. Sikkert litt derfor jeg er litt påpasselig på det:)
Spirevipp med go`gutten Skrevet 26. mars 2008 #15 Skrevet 26. mars 2008 Huff, jeg er også så redd for at lillegutt skal slutte å puste, eller at det skal skje andre ting jeg ikke hører/ser når han sover på eget rom. Nå blir han 6 mnd om en uke, og på fredag tenkte jeg vi skulle flytte han på eget rom. Må bare prøve og se hvordan det går, skal bruke baby call så jeg føler meg litt tryggere.
shimonie Skrevet 26. mars 2008 #16 Skrevet 26. mars 2008 vi kommer nok til å vente en god stund til. han er 3 mnd nå. tror nok vi kommer til å ha han på rommet til han er rundt 1 år. men jeg kan jo ikke si det sikkert. får jo se hvordan det går framover.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 Veldig individuelt da, for så og si alle går det jo bra likevel! Jeg hadde bare syntest det hadde vært ekstra tungt om det skjedde når jeg hadde flyttet barnet på eget rom (tenker på dem som gjør det når barnet er 1 uke gammel osv). Synest nesten det er litt egoistisk! Bare for å få sove i fred liksom. Men din som er 6 mnd kan du nok helt trygt gjøre det:) Da er jo den verste faren over også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå