Willy Wonka Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Brødskrive med pålegg....bare lurer, er litt nybegynner på dette.
Snupi27 Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 emilie fikk skorper da hun var 6 mnd. når hun nesten var 7 mnd fikk hun brødskive med pålegg =)
Gjest Gul stjerne Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har gitt små smaksprøver siden han var 5 og 1/2 mnd, han liker det mye bedre enn middag, som han spyr opp... Nå er han litt over 6 mnd, og jeg vurderer å innføre et brødmåltid. Vet mange begynner med det tidligere.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Mine eldste varca 7 mnd + og de bør helst være såpass store også, men mini var bare 6 mnd av den enkle grunn at han spiste, og spiser, veldig mye og jeg kunne ikke gi enda mer grøt og middag enn han alt fikk så da anbefalte HS å begynne med skive. Nå er han 9 mnd og i dag spiste han 5 skiver... Han elsker skiver! :-)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Ca 7 1/2 mnd, men det er ikke store mengdene som går ned. Kunne tenke meg å bytte ut formiddagsgrøten med et brødmåltid, men er ikke der helt enda ;-)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 26. mars 2008 #6 Skrevet 26. mars 2008 snuppa her har fått smakt litt brød allerede men har ikke tenner enda så hele måltider med brød går ikke, hadde aldri blitt ferdig hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå