Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Kjipe-Laila: Kjæresten min sitter og ser fotball) giddder du gå ut i bile n og hente to bøker som ligger der? Kjipe-lars: nei, det kan du gjøre selv! jeg ser kamp Kjipe-laila: greit, jeg bare spurte Kjipe-Lars: Hvor er slippersene mine, da? (reiser seg, går mot døren) jeg er en slave i dette huset.Det er akkurat like langt å gå for deg, dessuten ser jeg fotball. Kjipe-Laila: jeg bare spurte, du kunne sagt nei ***Døra smeller*** Kjipe-lars :her er bøkene.Og innrøm; jeg er slaven din.. K.L lurer derfor på: ER han slaven min? ER jeg bitchy? Eller er'n rett og slett litt dum??? hoho, han er jo litt skjønn og, da - på gode dager:-)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Der har du en kuet liten slave ... som ikke tør å ta nei i sin munn :-)) Nyt det!
Sivalur Skrevet 26. mars 2008 #4 Skrevet 26. mars 2008 Han er ikke slaven din, han kunne sagt nei! Du er ikke bitchy, du spurte på en hyggelig måte, og opplyste om at han kunne jo sagt nei. Om han er litt dum kan jeg ikke bedømme ut fra denne korte beskrivelsen, men snill, det er han!!! Min samboer hadde nok ikke gitt seg der...
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 men atte, jeg er også snill, da... og det er jo lov å spørre, er det ikke???
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Han er en tøffel ;-) Du er ikke bitchy - han kunne sagt nei.
piano♫ Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Du har lov til å spørre - han er snill, men trenger slett ikke å bli sur og si at han er slaven din. Han _trengte_ ikke å gå. :-)
Dronningen! Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Hvor er tøfflene hans? (Ikke slippers assa)
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 er det en viktig opplysning at dersom han ikke hadde gått, hadde jeg kneet han i balla og bedrevet psykisk terror i en uke? Eller er det bare detaljer?
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #12 Skrevet 26. mars 2008 Han er snill, og har tydeligvis lyst å gjøre deg glad, selv om han ville se kampen. Håper du ikke utnytter det, men gjør det samme for ham dersom han spør deg.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #15 Skrevet 26. mars 2008 Nei, kjære deg, det gjør da vel alle om ikke gubbene tar et hint?
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #16 Skrevet 26. mars 2008 var det jeg trodde jeg og. Gubben prøvde seg på at det ikke var normalt forleden, serru
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #17 Skrevet 26. mars 2008 Ah, forsøk på opprør! Det der må du slå hardt ned på, det går da ikke an å oppføre seg sånn? Du får spørre om du må frem med kneet igjen ;-) Det pleier å være en grei stopper her i huset!
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #18 Skrevet 26. mars 2008 haha, nå kikker'n dumt (du veit, med et sånt tomt, glassaktig blikk) og spør hva jeg ler av.. "har ikke jeg sagt et utall av ganger at du ikke skal bry deg med meg, din jævel" svarer jeg selvsagt, og han synker sammen i stolen igjen...
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #19 Skrevet 26. mars 2008 Hehe! Det er jenta si det :-)) Min er sendt ut for å tjene penger han! Når han ikke gjør det slaver han på soverommet som er under oppussing!
Anne-B. Skrevet 26. mars 2008 #20 Skrevet 26. mars 2008 Hva gjør det om han er slaven din? Vi bærer og føder, i mange tilfeller oppdrar, barna deres, så det er på sin plass at de utfører små tjenester for sine kvinner.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #21 Skrevet 26. mars 2008 BRA (nevnte jeg at vi pusser opp gangen) Når jeg sier VI, mener jeg at jeg bestemmer farge, lampe etc han gjør resten (HATER å male)
Hva skjer'a?♂ Skrevet 26. mars 2008 #23 Skrevet 26. mars 2008 Du er bitchy... i hvert fall litt:) Hvorfor kunne du ikke bare hente dem selv? (Jeg hater å bli forstyrret når jeg ser fotball)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå